جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
امام جمعه همدان

حجت الاسلام والمسلمین شعبانی با تاکید بر اینکه فضای حوزه باید به نحوی باشد که طلاب به راحتی حرف خود را مطرح کنند، گفت: مدیران و اساتید با ایجاد چنین فضایی در مدارس زمینه را برای همفکری با طلاب ایجاد کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در همدان، حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله شعبانی، صبح امروز در دیدار با مدیران و اساتید حوزه علمیه همدان با اشاره به موضوع گران شدن بنزین، گفت: تبعیت از رهبر معظم انقلاب و فصل الخطاب بودن کلام ایشان موضوعی مسلم است و این مسئله باید برای مردم و قشر انقلابی ما تشریح شود.

وی افزود: البته در موضوع اخیر مردم نگران هستند و حوزه های علمیه باید با تاکید بر بحث نظارت ها، همراهی خود را با مردم نشان دهند.

امام جمعه همدان با تشکر از خدمات آیت الله موسوی اصفهانی و مدیران و اساتید مدارس استان، یادآور شد: یکی از مسائلی که استان و شهر ما با آن مواجه است، عدم حضور مراجع بزرگوار تقلید در این شهر است که نتیجه آن تشویق جوانان به حضور در حوزه خواهد بود.

وی تصریح کرد: در ده سال گذشته مراجع بزرگوار تقلید به همدان نیامده اند و امیدواریم که امسال با دعوت از آیت الله العظمی نوری همدانی، ایشان به همدان تشریف بیاورند.

حجت الاسلام والمسلمین شعبانی با تاکید بر اینکه فضای حوزه باید به نحوی باشد که طلاب به راحتی حرف خود را مطرح کنند، اظهار داشت: مدیران و اساتید باید با ایجاد چنین فضایی در مدارس زمینه را برای همفکری با طلاب ایجاد کنند و ببینند که گاهی چه پیشنهادهای خوبی از طرف طلاب مطرح می شود.

وی، یکی از مطالبه های جدی طلاب را دیدار با مسئولان عنوان کرد و گفت: نیاز امروز حوزه ایجاد انگیزه در بین طلاب است و لذا اگر حوزه بتواند با شناسایی نیازهای طلاب اقدام به برآورده کردن این نیازها بکند، گام موثری را در مسیر پیشرفت حوزه ها برخواهیم داشت.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha