پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
حجت الاسلام احمد سالک

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین سالک گفت: شهدا رسالت خود را انجام دادند و وظیفه امروز ما مقابله با هرگونه عوامل و جریانات نفوذی است که بخواهد جامعه اسلامی و نظام مقدس را ضربه پذیر کند.

حجت الاسلام والمسلمین احمد سالک در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اصفهان با اشاره به رسالت مردم نسبت به رشادت ها و ایثار شهدا، اظهار کرد: شهدا رسالت خود را دیروز به نحو احسن انجام دادند و امروز مسئولیت ما تداوم راه شهدا است، و لذا وظیفه امروز ما مقابله با هر گونه عوامل و جریانات نفوذی است که بخواهد جامعه اسلامی و نظام مقدس را ضربه پذیر کند.

وی افزود: ما تا آخر ایستاده ایم و از انقلاب اسلامی، نظام و راه شهدا دفاع خواهیم کرد؛ هدف و رسالت  اصلی امروز ما حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی و استحکام تشکیلات نظام است.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: رسالت امروز ما مقابله با استکبار است و مطمئن هستیم در این جنگ اسلام و استکبار، اسلام پیروز خواهد بود و در آینده نزدیک شاهد این پیروزی ها هستیم  و در محضر شهدا تعهد می دهیم که تا آخر خواهیم ایستاد.

وی در پایان گفت: روحانیت همچون گذشته وظیفه دارد با هر ابزار در اختیار برای حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و انقلاب بکوشد، لذا  در جنگ اقتصادی و جنگ فرهنگی دشمن علیه انقلاب و اسلام، روحانیت و حوزه های علمیه در خط مقدم مبارزه و مقابله قرار دارند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha