جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام والمسلمین محمد شمس ، مدیر حوزه علمیه یزد

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان یزد با اشاره به اجرای طرح سهمیه‌بندی بنزین و بروز نگرانی‌هایی در این زمینه، گفت: به فرموده مقام معظم رهبری، مسئولین تمام همت خود را برای رفع نگرانی ها و مشکلات مردم به کار ببندند.

 حجت الاسلام‌ والمسلمین محمد شمس در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در یزد، با اشاره به اجرای طرح سهمیه‌بندی بنزین و بروز برخی نگرانی‌ها در این زمینه، اظهار داشت: به فرموده مقام معظم رهبری وقتی سران کشور با پشتوانه کارشناسی یک تصمیمی برای کشور می‌گیرند، باید با چشم خوش‌بینی به آن نگاه و در مسیر اجرایی شدن به آن کمک کرد.

وی افزود: البته اجرایی شدن این طرح، دغدغه و نگرانی‌های به حقی را نیز برای مردم در پی داشته است که مسئولین ذیربط باید در این قضیه با شفاف‌سازی و تشریح موضوع، نسبت به رفع نگرانی‌های مردم اقدام کنند.

مدیر حوزه علمیه استان یزد با اشاره به هجوم جمعی از اراذل و اوباش به چند حوزه علمیه، خاطرنشان کرد: قطعاً حمله به حوزه علمیه یا بانک یا سایر اماکن عمومی و یا خسارت به بیت‌المال از سوی مردم عادی صورت نپذیرفته و مطمئناً دست‌های پشت پرده‌ای سعی در برهم زدن آرامش و امنیت جامعه در پس اعتراض آرام مردم داشته اند.

وی با اشاره به اینکه به هیچ بهانه‌ای نباید امنیت مردم خدشه‌دار شود، اظهار داشت: طبق فرمایش رهبر انقلاب ناامنی بزرگ‌ترین مصیبت برای کشور است و انتظار از مسئولین این است که در تأمین امنیت جامعه حساسیت لازم را داشته باشند.

حجهت الاسلام‌والمسلمین شمس در پایان با اشاره به اینکه این بار نیز مردم با بصیرت و آگاه کشور، دشمنان را مأیوس کردند و اجازه بهره‌برداری از برخی نگرانی‌های خود را به ضدانقلاب ندادند، خاطرنشان کرد: همه مسئولین باید قدر این مردم دلسوز و فداکار را بدانند و تمام توان خود را در رفع دغدغه‌ها و مشکلات معیشتی آنان به کار گیرند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha