پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
مهدی کلانترزاده

حوزه/ مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل شهرداری قم با تاکید بر اینکه تبلیغات غیرفرهنگی از ورودی‌های شهر قم حذف می‌شود، گفت: سازه‌های موقت در شأن قم در این ورودی‌ها قرار داده می‌شود و در آینده سازه‌ها و طرح‌های ماندگار اجرا خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، ، مهدی کلانترزاده ظهر امروز در دیدار شهردار و جمعی از مدیران شهری با آیت‌الله سیدمحمد سعیدی تولیت آستان مقدس و نماینده ولی‌فقیه در استان قم که در سالن محراب حرم مطهر بانوی کرامت انجام شد، با بیان اینکه ۲۳ ربیع‌الاول برای قم و شیعه تمدن‌ساز بوده است، اظهار کرد: گرامیداشت روز قم طی ماه جاری در دستور کار شهرداری قم قرار گرفته و تاکنون در این راستا اقدامات مختلفی انجام شده است.

وی به تهیه لوگو ماندگاری برای روز قم یاد کرد و افزود: برای خلق این نشان از ظرفیت هنرمندان انقلابی و متخصص قمی استفاده کرده‌ایم.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل شهرداری قم از برنامه‌ریزی‌های انجام شده برای اجرای طرح جامع ساماندهی ورودی‌های شهر قم یاد کرد و گفت: در این طرح با استفاده نظرات کارشناسان و متخصصان مطالبات رهبر معظم انقلاب اسلامی و ظرفیت‌های مختلف شهر قم دیده خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: هر چند ساماندهی ورودی‌های شهری که در اختیار شهرداری قرار گرفته است هزینه‌هایی را به دنبال دارد اما شهرداری تلاش می‌کند این رسالت را به‌خوبی انجام دهد.

کلانترزاده با تاکید بر اینکه تبلیغات غیرفرهنگی از ورودی‌های شهر قم حذف می‌شود، مطرح کرد: سازه‌های موقت در شأن قم در این ورودی‌ها قرار داده می‌شود و در آینده سازه‌ها و طرح‌های ماندگار اجرا خواهد شد.

انتهای پیام// 15/ 313

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha