جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
کد خبر: 872360
۲۷ آبان ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۲
حجت الاسلام جوکار- امام جمعه شهر قدس

حوزه/ امام جمعه شهر قدس گفت: سر دسته های اغتشاشگران شناسایی و دستگیر شدند و تعداد دیگری هم در حال شناسایی و دستگیری هستند.

حجت الاسلام رضا جوکار، امام جمعه شهر قدس، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در تهران، اظهار داشت: به دنبال افزایش قیمت بنزین و اعتراضاتی که در سطح کشور و شهرهای مختلف انجام شد؛ در شهر قدس هم یک عده ای در شب اول معترض بودند و اغتشاشگران و ضد انقلاب قصد سوءاستفاده و  انجام حملاتی را به بانک ها و ادارات و مصلا و امکان مذهبی داشتند ، اما به حضور به موقع نیروهای نظامی و انتظامی نظم خوبی حاکم شده است.

امام جمعه شهر قدس اظهار کرد: سر دسته های اغتشاشگران شناسایی و دستگیر شدند و تعداد دیگری هم در حال شناسایی و دستگیری هستند.

حجت الاسلام جوکار با بیان اینکه اغتشاشگران حمله ای را هم در کنار تخریب برخی از امکان به مصلای نمازجمعه شهر قدس داشتند، افزود: این حمله اغتشاشگران در ورودی مصلی بوده است و مقداری هم خسارت جزئی به مصلی وارد شده است، اما مردم با حضور خود در صحنه و همراهی با نیروهای نظامی و انتظامی این جریان را ختم به خیر می کنند.

وی تصریح کرد: امید داریم که با همراهی و حضور مردم در صحنه که قطعا راه مردم از اغتشاشگران جداست این قضیه هرچه سریعتر خاتمه یابد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • ناشناس IR ۱۱:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
    0 2
    تمام این هزینه ها و خساراتها را باید از ... گرفت .چون بی تدبیری ایشان باعث این همه بدبختی شد. واگر یادمان باشه آقا در سخنرانی مشهد گوشزد کرده بودند که مواظب فتنه 98باشید و آقای ... متاسفانه فراموش کار شده. جلو ضرر را هر وقت بگیری منفعت است. پس هرچه زودتر ... را باید بر کنار کرد. متاسفانه .
  • غریب کربلا IR ۱۴:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
    0 0
    برادرم این ملت زیربارگرانیها کمرشان خم شده وبهتربگویم شکسته است وتنها امیدشان مرگ است ومرگ ومرگ چرا ؟این همان رسیدن به ارزشهای والای انسانی وکرامت انسانی بود این گرانیها همان وعده های ابتدای انقلابند این وضعیت ایا چیزی بود که ملت برایش چهل سال کشته دادن واز جان ومالشان گذشتن ؟این عدالت ورسیدگی قضائی همان چیزهایی بود که مردم از نداشتنشان خوندادن تا بدست بیاورند که فردی بانفوذ حق دیگران رابخورد ومظلومین هیچ کاری نتوانند بکنند اینها اون ارمانهای مابود که برایشان جنگیدیم والان بدستشان نیاوردیم شما خود اقتصادرا برباد دادین واگاهانه بود چرا که تمام ثروت ملت را دست چند نفر منافق ومتظاهر وبیسواد دادین بنام بخش خصوصی اقتصاد که جز فساد وتبعیض وفقیرترشدن ملت حاصلی نداشت عزیزان ملت همه جوره دردستتان بوده وواقعیت هم همین است،ولی مشکل شما خودتان وسیاستهای غلط خودتان است جواب سلام ،علیک است نه چوب وچماق وخونریزی ملتخود