سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
مدیر حوزه علمیه مازندران

حوزه/ مدیر حوزه علمیه مازندران با بیان این که ملت بزرگ ایران هوشیارتر از هر زمان دیگری در صحنه حضور دارد، تصریح کرد: مردم اجازه سوء استفاده و موج سواری به دشمنان و بدخواهان این انقلاب و نظام را نخواهند داد.

حجت الاسلام والمسلمین محمود ابوترابی، مدیر حوزه علمیه مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مازندران، حوادث چند روز اخیر کشور را ناشی از سوء استفاده عوامل بیگانه دانست و گفت: دشمنان قسم خورده ملت ایران با سوء استفاده از شرایط به وجود آمده به دنبال فتنه جدیدی در کشور هستند.

وی با بیان این که ملت بزرگ ایران هوشیارتر از هر زمان دیگری در صحنه حضور دارند، افزود: این مردم اجازه سوء استفاده و موج سواری به دشمنان و بدخواهان این انقلاب و نظام نخواهند داد.

مدیر حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که ملت بزرگ ایران نخواهند گذاشت دشمن به اهداف خود در کشورمان دست پیدا کند، بیان داشت: دخالت بیگانگان و ضد انقلاب در این حوادث اخیر کاملاً آشکار است.

حجت الاسلام والمسلمین ابوترابی به تلاش شبکه های معاند به تهییج مردم برای حضور در خیابان و همچنین تخریب اموال عمومی اشاره کرد و گفت: اما ملت با بصیرت ایران اسلامی همانند گذشته دست رد بر سینه بیگانگان زدند.

مدیر حوزه علمیه مازندران با بیان این که کسانی که دست به تخریب اموال عمومی زدند از این مردم نیستند، بیان داشت: ملت بزرگ ایران می دانند که راه بیان اعتراض و مطالبه خود، مسیر قانونی است.

وی با تأکید بر این که صف مردم عادی از آشوبگران و فتنه گران جدا است، خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری نیز دیروز فرمودند ملت ایران اماکن عمومی را تخریب و آتش نمی زنند و به طور کسانی که چنین اقدامات خلاف قانونی را انجام دادند، اشرار و اغتشاش گران بودند.

حجت الاسلام والمسلمین ابوترابی بر ضرورت برخورد قاطع و قانونی دستگاه های امنیتی و قضایی با عوامل بر هم زننده نظم و امنیت در کشور تأکید کرد و گفت: متولیان امر نباید بگذارنند چنین افراد اغتشاشگری امنیت و آرامش ملت فهیم ایران اسلامی را بر هم زنند.

مدیر حوزه علمیه مازندران با بیان این که ملت بزرگ ایران می دانند که پشت این حوادث چند روز اخیرچه کسانی پنهان شده اند، بیان داشت: این ملت به زودی پاسخ این دخالت ها و توطئه های آنها را خواهند داد.

وی همچنین به حمایت مقامات جنایت کار آمریکایی از اغتشاش گران چند روز اخیر کشور اشاره کرد و گفت: کسانی که در این سال های اخیر بیشترین فشار و جنایت را علیه ملت ایران مرتکب شده اند، امروز خود را حامی مردم ایران معرفی می کنند.

حجت الاسلام والمسلمین ابوترابی با بیان این که ملت بزرگ ایران دشمنان خود را به خوبی می شناسند و فریب حرف های دروغین و تکراری آنها را نخواهند خورد، بیان داشت: این ملت علیرغم همه مشکلات و فشارهای اقتصادی با قدرت پشت انقلاب و نظام ایستاده اند و گوش به فرمان رهبری هستند.

مدیر حوزه علمیه مازندران در بخش دیگری از سخنان خود بر ضرورت نظارت و توجه بیشتر مسئولان به منظور کاهش مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم تأکید کرد و گفت: مسؤولان به گونه ای عمل کنند که اصلاح نرخ سوخت موجب افزایش قیمت در کالاها نشود.

وی با بیان این که همه توان مسؤولان کشور باید در جهت رفع مشکلات معیشتی مردم به کار گرفته شود، خاطرنشان کرد: امروز مطالبه مهم مردم از مسئولان این است که با نظارت دقیق و مستمر خود آسیب های ناشی از اصلاح نرخ سوخت در کشور را به حداقل برسانند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha