سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
مدرسه علمیه کازرون

حوزه/ عوامل فتنه و ضدانقلاب در این روزها به صورت برنامه ریزی شده به حوزه های علمیه در کازرون، اهواز، کرج و... حمله ور شدند و ضمن هتک حرمت این مراکز دینی، اقدام به آتش زدن قرآن ها نمودند که باید از عاملان این جنایت پرسید حوزه های علمیه و کتب قرآن و دینی چه ارتباطی با گرانی بنزین دارد.

حجت الاسلام مرتضی خورشیدی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، اظهار داشت: تمام حرکات مسئولان و مدیران نظام توسط دشمنان رصد می شود و این کار به خاطر یافتن راه نفوذ در درون نظام است.

 استاد حوزه علمیه استان کردستان ادامه داد: در روزهای اخیر به عینه دیدیم که سریعا از بعد از اعلام قیمت جدید بنزین، رسانه های معاند، جنگ تبلیغاتی را با شدت و هماهنگی خاصی آغاز کردند.

حجت الاسلام خورشیدی عنوان کرد: در داخل هم مهره های نفوذی با استفاده از پوشش اعتراضات مسالمت آمیز مردم، اعتراضات را به حاشیه بردند و اموال عمومی و دولتی را تخریب کردند.

 استاد حوزه علمیه استان کردستان با اشاره به اینکه این نوع اعتراض هیچ سنخیتی با اعتراضات عادی و صنفی ندارد، بیان کرد: کشورهای متخاصم و نیز جریان های اپوزیسیون در خارج از کشور این روزها را بهترین فرصت برای گرفتن ماهی از آب گل آلود می دانند تا جایی که با رسوخ در بین معترضان به افزایش نرخ بنزین، اعمال خلاف قانون بسیاری به نام مردم انجام دادند.

حجت الاسلام خورشیدی تاکید کرد: لازم است در این برهه خاص، مردم بینش و بصیرت سیاسی داشته باشند و بدانند که منافقان با سوء استفاده از اعتراضات مدنی مردم می خواهند هدایت و لیدری این اعتراضات را در دستان خود بگیرند که در صورت وقوع این امر باید منتظر فاجعه ای بزرگ در کشور باشیم.

وی در ادامه سخنان خود عنوان کرد: البته بنده و یا هر فرد دیگری منکر شوک حاصل از اعلام نرخ جدید بنزین در کشور نیستیم و اعتراضات مردمی هم در این باره امری طبیعی است، اما اینکه به اموال عمومی و بیت المال حمله ور شوند، مسئله دیگری است که بی شک از سوی دشمنان هدایت می شود.

استاد حوزه علمیه استان کردستان ادامه داد: در برخی از شهرها هم شاهد سردادن شعارهای هنجارشکنانه توسط افراد معلوم الحال بودیم که همه اینها نشان می دهد دشمن برای چنین روزهایی برنامه ریزی های زیاد و البته دقیقی در دستور کار دارد.

حجت الاسلام خورشیدی با اشاره به حمله و آتش زدن حوزه های علمیه توسط اراذل و اوباش، بیان کرد: عوامل فتنه و ضدانقلاب در این روزها به صورت برنامه ریزی شده به حوزه های علمیه در کازرون، اهواز، کرج و... حمله ور شدند و ضمن هتک حرمت این مراکز دینی، اقدام به آتش زدن قرآن ها نمودند که باید از عاملان این جنایت پرسید حوزه های علمیه و کتب قرآن و دینی چه ارتباطی با گرانی بنزین دارد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • شیخ طاهر IR ۱۱:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۸
    0 0
    حوزه علمیه