سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
حجت السالام هاشمی

حوزه/ امام جمعه شهرستان آوج به هوشیاری در مقابل توطئه های دشمن اشاره کرد و گفت: تبعیت از رهنمودهای رهبری فرزانه انقلاب اسلامی، شرط موفقیت مردم و مسئولان در برابر دشمنان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از قزوین ،حجت الاسلام سید ضیاالدین هاشمی، عصر امروز در جمع طلاب و اساتید مدرسه علمیه امیرالمومنین(ع) شهرستان آوج گفت: ریشه گرفتاری های ما به دلیل نبود و یا کمبود اعتماد به خداوند و وعده الهی است، چرا که اگر به وعده الهی مومن، امیدوار و عامل باشیم به نصرت الهی خواهیم رسید.

امام جمعه شهرستنان آوج بیان کرد: امروز باید بیش از همیشه فعالیت های فرهنگی را در ابعاد مختلف مورد توجه  و جدیت قرار داد تا بتوانیم ثمرات شایسته را سال های بعد در نسل آینده ساز جامعه ببینیم.

وی، ارتباط طلاب و روحانیون با اقشار مختلف مردم را با اهمیت دانست و افزود: امروز نسل نوجوان و جوان شبهات و سؤالاتی دارند، لذا رسالت طلاب و روحانیت این است که پاسخگوی سؤالات و شبهات مردم باشند.

امام جمعه شهرستان آوج همچنین به هوشیاری در مقابل توطئه های دشمن اشاره کرد و گفت: تبعیت از رهنمودهای رهبری فرزانه انقلاب اسلامی، شرط موفقیت مردم و مسئولان در برابر دشمنان است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha