سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
جامعه روحانیت شیراز

حوزه/ جامعه روحانیت شیراز در بیانیه ای از مردم خواست نه تنها صف خود را از جنایتکاران جدا کنند، بلکه نسبت به جلوگیری از اقدامات شرارت بار و همچنین معرفی عناصر خود فروخته به مراکز امنیتی، با نیروهای خدوم انتظامی و امنیتی همکاری صمیمانه داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از استان فارس، در بیانیه جامعه روحانیت شیراز خطاب به مردم آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

مردم ولایتمدار و همشهریان عزیز و گرامی

همانگونه که مستحضرید پس از اجرای طرح مدیریت مصرف سوخت بخشی از مردم با اعتراضات مسالمت آمیز خود گلایه و نارضایتی خود را به گوش مسئولان رساندند، ولی متاسفانه عده ای اشرار و اراذل و اوباش با سوء استفاده از این قبیل اعتراضات با هدایت دشمنان اسلام و در رأس آنها آمریکای جنایتکار و اذناب خود فروخته اش از قبیل منافقین و سرویسهای اطلاعاتی برخی از شیخ نشینهای جنوب خلیج فارس صحنه های رقت انگیزی را رقم زدند و خسارات مختلفی به اماکن مذهبی از قبیل مساجد، حوزه های علمیه و اموال عمومی و خصوصی مردم وارد نمودند .

جامعه روحانیت شیراز به تأسی از فرمایشات مقام معظم رهبری توجه مردم عزیز و مسئولان محترم را به موارد ذیل جلب می نماید :

۱- همانگونه که معظم له فرمودند مسئولین محترم نسبت به رفع نگرانی مردم مبنی بر جلوگیری از افزایش قیمت ها و همچنین حل مشکلات معیشتی و اقتصادی سرمایه های اصلی نظام اسلامی که دل در گرو انقلاب عظیم اسلامی دارند از هیچ کوششی دریغ ننمایند.  

۲- از آن بخش از مردم عزیز و برخی جوانان پر هیجان که نسبت به طرح فوق معترض بودند انتظار است با بصیرت خود اجازه ندهند عده ای معلوم الحال و نفوذی که دل در گرو جنایتکاران دارند از اعتراضات مسالمت آمیز آنان سوء استفاده نموده و نه تنها صف خود را از این قبیل افراد کینه ورز جدا کنند، بلکه نسبت به جلوگیری از این اقدامات شرارت بار و همچنین معرفی این عناصر خود فروخته و ناباب به مراکز امنیتی با نیروهای خدوم انتظامی و امنیتی همکاری صمیمانه داشته باشند.

۳- از کلیه مراکز امنیتی و انتظامی انتظار است با قاطعیت هرچه تمامتر نسبت به جلوگیری از تجاوز و تخریب اموال عمومی و خسارت بار این مفسیدین و همچنین شناسائی و دستگیری آنها از هیچ کوششی دریغ ننموده و مسئولین محترم قضائی استان این خود فروختگان را به سزای اعمال کثیف خود در اسرع وقت برسانند. والسلام

جامعه روحانیت شیراز

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • علی IR ۲۰:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
    0 0
    اسرائیل صحنه گردان این آشوبگری ها است