پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام حسینی رئیس اداره تبلیغات اسلامی رزن

حوزه/ حجت الاسلام حسینی گفت: در حال حاضر ۱۷۲ مسجد در رزن، قروه و سرد رود وجود دارد که ۷۵ درصد مساجد فاقد روحانی است و نیازمند حضور طلاب و فضلای در سطح منطقه هستیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، خبرگزاری حوزه، در جلسه طلاب و فضلای رزن، قروه درجزین و بخش سرد رود که در قم برگزار شد، اظهار داشت: شهرستان رزن همانند سایر شهرها با معضلات و مشکلاتی مواجه است که از جمله آن بدحجابی، مشکلات و معضلات خانوادگی، اعتیاد و ... است و باید فکری برای آن کرد.

وی ابراز داشت: شهرستان رزن بزرگان و شهدای بسیاری را به خود دیده است و بدحجابی شایسته این شهر نیست و توقع از ما این است که در این امر تلاش بیشتری داشته باشیم.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی رزن خاطرنشان ساخت: یکی از کارهایی که در سطح شهرستان انجام دادیم، بحث معارفه روحانیون طرح هجرت در مساجد با حضور امام جمعه، فرماندار، مدیرکل سازمان تبلیغات و ... است که سبب دلگرمی روحانیون شده است.

حجت الاسلام حسینی تصریح کرد: حضور طلاب و فضلا در مدارس آموزش و پرورش، یکی از برنامه های ماست تا بتوانیم از ظرفیت روحانیون در مدارس استفاده نماییم.

 وی بیان داشت: برگزاری دوره های آموزشی برای طلاب و فضلا و همچنین اجرای طرح سواد رسانه در مدارس ابتدایی، خانواده های دانش آموزان و ... از دیگر برنامه های ما بوده است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی رزن اظهار داشت: برگزاری جلساتی با حضور امام مساجد، أمنای مساجد، مسئولان کانون ها و ... از دیگر برنامه ها بوده که خروجی های مناسبی خواهد داشت.

حجت الاسلام حسینی ابراز داشت: راه اندازی قرارگاه مرکزی رسیدگی به امور مساجد از دیگر برنامه هاست تا بتوانیم رسیدگی بهتری نسبت به مساجد و روحانیون سطح شهرستان داشته باشیم.

وی خاطرنشان ساخت: آموزش طلاب و فضلا در راستای فراگیری هنرها و خلاقیت از دیگر برنامه هاست؛ همچنین پیگیری مباحث اقتصادی طلاب جزو فعالیت هایی است که در حال برنامه ریزی است تا بتوانیم خانواده های طلاب، درآمدی داشته باشند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی رزن تصریح کرد: استفاده از مباحث هنری همچون تئاتر برای ارائه مباحث دینی در روستاهای گوناگون شهرستان از جمله برنامه هایی است که در حال رایزنی و اجراست.

حجت الاسلام حسینی بیان داشت: در حال حاضر ۱۷۲ مسجد در رزن، قروه و سرد رود وجود دارد که ۷۵ درصد مساجد فاقد روحانی است و نیازمند حضور طلاب و فضلای عزیز در سطح منطقه هستیم.

وی اظهار داشت: امروز ۲۰ روستا در سطح شهرستان وجود دارد که دارای خانه عالم هم بوده؛ اما فاقد روحانی هستند و نیازمند کمک شما عزیزان هستیم.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی رزن ابراز داشت: هرکدام از طلاب و فضلای مقیم قم که قصد حضور در منطقه را دارند، مسجد و سایر امکانات برای آنان فراهم است و آماده خدمت رسانی هستیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • محمد IR ۰۸:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
    0 0
    سلام و درود خداوند بر خادمان دین و شریعت محمدی (ص)