سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
راهپیمایی مردم زنجان

حوزه/ مردم انقلابی و با غیرت زنجان پایتخت شور و شعور حسینی، عصر امروز علی رغم بارش برف، در حرکتی خودجوش به خیابان‌ها آمدند تا از هم مواضع رهبر معظم انقلاب حمایت کنند و هم تنفر و انزجاز خود را از اغتشاش‌گران و برهم زنندگان امنیت جامعه اعلام کنند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از زنجان، مردم انقلابی، با غیرت و بصیر زنجان پایتخت شور و شعور حسینی، عصر امروز علی رغم بارش برف و سرمای هوا، در حرکتی خودجوش به خیابان‌ها آمدند تا از مواضع رهبر معظم انقلاب در ارتباط با اجرای طرح مدیریت مصرف سوخت حمایت کنند.

 در این راهپیمایی که از چهار راه امیرکبیر تا میدان انقلاب زنجان برگزار شد، نماینده ولی فقیه در استان، استاندار، فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان و سایر مسئولان استانی دوشادوش مردم حضور داشتند.

فیلم| حرکت خودجوش مردم بصیر زنجان در محکومیت اخلالگران

شرکت کنندگان در این راهپیمایی شعارهایی در حمایت از رهبر معظم انقلاب سر دادند و تنفر و انزجاز خود را از اغتشاش‌گران و برهم زنندگان امنیت جامعه به ویژه تخریب کنندگان اموال عمومی و شخصی مردم اعلام و بر وفاداری خود به انقلاب و نظام اسلامی تاکید کردند.

فتح‌الله حقیقی استاندار زنجانی، در جمع راهپیمان شهر زنجان، با حمایت از مواضع مقام معظم رهبری، اظهار داشت: همچون همیشه فرمایشات رهبر معظم انقلاب فصل‌الخطاب است و ما به همراه مردم فهیم زنجان به عنوان سرباز مقام معظم رهبری از منویان ایشان حمایت می‌کنیم، بنابراین با همکاری و همیاری مردم  مشکلات چند روز اخیر را رفع می‌کنیم.

در پایان این راهپیمایی حجت الاسلام والمسلمین خاتمی، نماینده ولی فقیه در استان زنجان طی سخنانی با قدردانی از بصیرت و دشمن شناسی مردم انقلاب و محکوم کردن اقدام اشرار در بر هم زندن امنیت مردم، اظهار کرد: مردم مطالبات به حقی دارند، ولی راه پیگیری این مطالبات تخریب نیست.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • احسان IR ۱۷:۴۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۲
    0 0
    آفرین به این وفاداری مردم با غیرت زنجان یاعلی