سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
جلسه طلاب و فضلای بم، فهرج و ریگان

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین عضنفرآبادی گفت: امروز گرفتار جریان لیبرالی در کشور هستیم که اعتقاد به درون و خودباوری ندارد؛معتقدند مشکلات ما در بیرون از کشور حل می شود و این به معنای نفوذ فکری و تصمیم گیری است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین غضنفرآبادی در جلسه طلاب و فضلای شهرستان های بم، فهرج، ریگان و نرماشیر که دوشنبه شب در قم برگزار شد، اظهار داشت: همه ما معتقدیم که انقلاب اسلامی ایران برای هدف مقدسی ایجاد شده است و جزو واضحات قلوب طلاب و فضلاست که نیاز به توضیح و تفسیر ندارد.

وی ابراز داشت: هرچه در این دنیا خلق شده است، همراه با هدف است؛ پس انقلاب به این بزرگی نیز دارای اهدافی بوده است و تردید هم نداریم که پیروزی این انقلاب نیز توسط خدای متعال صورت پذیرفته است.

رئیس دادگاه های انقلاب استان تهران خاطرنشان ساخت: بسترسازی برای ظهور امام زمان (عج)، هدفی است که برای انقلاب اسلامی ایران برنامه ریزی شده و باید برای تحقق آن تلاش و کوشش کنیم.

نماینده سابق مردم بم در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: رهبر انقلاب فرمودند: امروز کمک به انقلاب و راه امام خمینی (ره)، کمک به رسول خدا (ص) است؛ وقتی این تعبیر بزرگ و درست رهبر انقلاب وجود دارد، مشخص می شود که انقلاب هدف بزرگ و مقصد مهمی را تعقیب می کند.

حجت الاسلام والمسلمین غضنفرآبادی بیان داشت: تکلیف طلاب و فضلا، دفاع از انقلاب اسلامی ایران است و هیچ شک و شبهه ای در این خصوص وجود ندارد؛ همه مکلفیم که به این انقلاب و نظام کمک نماییم.

وی اظهار داشت: کمک امروز ما به انقلاب اینگونه است که مردم نسبت به این انقلاب، دلسرد نشده و امیدوار بمانند و دوستدار آن باشند.

رئیس دادگاه های انقلاب استان تهران ابراز داشت: دوست داشتن انقلاب به این است که حداقل امکانات زندگی و امنیت مردم فراهم باشد که اگر غیر از این باشد، نباید توقع داشت که همه مردم در شرایط سخت پای انقلاب بمانند.

نماینده سابق مردم بم در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان ساخت: امروز شرایط اقتصادی کشور به گونه ای نیست که مردم راضی باشند و شرایط سخت شده است؛ به نحوی که برخی از افراد را مشاهده می کنیم که در اغتشاشات شرکت کرده و به اموال عمومی خسارت وارد می کند.

حجت الاسلام والمسلمین غضنفرآبادی تصریح کرد: بخشی از مشکلات موجود کشور یقینا مرتبط با مسئولین است؛ اما بخشی از مشکلات نیز متوجه ماست و نتوانسته ایم به نحو صحیح آنان را آگاه نماییم؛ امروز باید نگاه ها را تغییر داد.

وی بیان داشت: امروز مشکل اساسی کشور ما تحریم نیست؛ بلکه مشکل، بی تدبیری در کشور است و نتوانسته ایم به درستی به وظایف خود عمل کنیم.

رئیس دادگاه های انقلاب استان تهران اظهار داشت: امروز ما با توان داخلی توانسته ایم توان نظامی و دفاعی کشور را به رخ جهانیان بکشیم؛ اما مشاهده می کنیم که در مسائلی همچون خودروسازی مشکل داریم؛ این سخنان که همه چیز را مرتبط به تحریم کنیم، صحیح نیست.

نماینده سابق مردم بم در مجلس شورای اسلامی ابراز داشت: امروز گرفتار جریان لیبرالی در کشور هستیم که اعتقاد به درون و خودباوری ندارد؛معتقدند مشکلات ما در بیرون از کشور حل می شود و این به معنای نفوذ فکری و  تصمیم گیری است.

حجت الاسلام والمسلمین غضنفرآبادی خاطرنشان ساخت: امروز یکی از مشکلات کشور ما نفوذ در تصمیم گیری است که مسئله برجام، یکی از این نفوذهاست.

وی تصریح کرد: امروز اگر نیروهای جهادی، دلسوز، پاکدست و باانگیزه در مصادر کار قرار بگیرند، وضع ایران اسلامی یقینا بهتر از این خواهد بود.

رئیس دادگاه های انقلاب استان تهران بیان داشت: امروز بنابر فرمایشات رهبر معظم انقلاب، امکانات موجود در کشور برای ۱۵۰ میلیون نفر کافی است؛ اما می بینیم مشکلات ۸۰ میلیون نفر را نمی توانند حل کنند.

نماینده سابق مردم بم در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: امروز انسان های کارکشته و توانمند در کشور کم نیست؛ اما متأسفانه بر رأس امور نیستند؛ اگر شاهد قدرت ایران اسلامی در مباحث نظامی و دفاعی هستیم، محصول فعالیت و توانمندی همین انسان های کارکشته است.

حجت الاسلام والمسلمین غضنفرآبادی ابراز داشت: امروز دشمن در جنگ فیزیکی باخته است؛ اما در بحث نفوذ، جنگ نرم و ... عقب افتاده ایم؛ امروز دشمن به دنبال براندازی از درون است و برای آن برنامه های بسیاری دارد.

وی خاطرنشان ساخت: امروز راهی جز ایستادگی در مقابل نفوذ، تهاجم فرهنگی و جنگ نرم نداریم و مسیر آن هم از مدیریت های مهم و کلان کشور است.

رئیس دادگاه های انقلاب استان تهران تصریح کرد: امروز قدرت قوه مجریه در کشور بسیار بالاست و می تواند کارهای بزرگی در کشور انجام دهد؛ اما شاهد کاستی ها و مشکلات هستیم.

نماینده سابق مردم بم در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: امروز حتما باید مدیران لایق، شایسته و دلسوز در مصادر فعالیت ها داشته باشیم تا کشور از مشکلات عبور کند؛ اگر امروز شاهد اغتشاشات در کشور هستیم، از بی تدبیری برخی مسئولین کشور است.

حجت الاسلام والمسلمین غضنفرآبادی اظهار داشت: امروز نیازمند مجلس قدرتمند، انقلابی و توانمند در سطح کشور هستیم و باید برای انتخابات مجلس پیش رو تلاش کرد؛ اگر بتوانیم افرادی لایق را روانه مجلس کنیم، حتما می توانیم از مشکلات عبور کنیم.

همچنین در این جلسه، حجت الاسلام والمسلمین اماندادی، نماینده طلاب و فضلای شرق کرمان نیز در این جلسه خیرمقدم گفت.

طلاب و فضلا نیز سؤالات خود را مطرح نموده و پاسخ آن را از رئیس دادگاه های انقلاب استان تهران دریافت کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • IR ۱۳:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
    0 0
    بایستی حقوق بازنشستگان و خانواده های مستمند و به شدت نیازمندشان که جمعیت قابل توجهی از خانوارهای طبقه متوسط و محروم و خدوم و رنج کشیده مدافع نظام و انقلاب رو با خدمت صادقانه ۳۰ ساله بدون فساد( دزدی ، رشوه ، اختلاس و فرار از کشور)تشکیل می دهند با توجه به منابع حاصل از اصلاح قیمت بنزین بطور کامل در سال ۹۹ همسان سازی شود.تا شرایط برای ادامه حیات و زندگی خانوارهای بدنه اصلی مدافع نظام و انقلاب در تمامی عرصه های مهم کشور، فراهم گردد.