شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
مدیر مدرسه علمیه امام باقر (ع) کامیاران

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه امام باقر (ع) کامیاران با اشاره به فتنه گری برخی از عناصر ضدانقلاب در روزهای اخیر گفت: گروه ها و جریان های برانداز و ضدانقلاب که ماه ها مترصد فرصت بودند، در اولین ساعات آغاز اعتراضات مسالمت آمیز مردم، خود را در صفوف معترضین به گرانی قیمت بنزین جای دادند.

حجت الاسلام سیدجلال حسینی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان اظهار داشت: در سه دهه اخیر سه فتنه در کشور داشته ایم، یعنی هر 10 سال یک فتنه، این نشان می دهد که رهبران و لیدرهای واقعی این فتنه ها یا در خارج هستند و از آنجا آشوبگران حمایت می کنند و یا در داخل کشور مهره نفوذی دشمن هستند.

مدیر مدرسه علمیه امام باقر (ع) شهرستان کامیاران گفت: در آخرین فتنه که در روزهای اخیر روی داد، گروه ها و جریان های برانداز و ضدانقلاب که ماه ها مترصد  فرصت بودند، در اولین ساعات آغاز اعتراضات مسالمت آمیز مردم، خود را در صفوف معترضین به گرانی قیمت بنزین جای دادند.

این استاد حوزه ادامه داد: اعتراضات مردمی که جنبه صنفی داشت، به صورت مسالمت آمیز برگزار شد که در این زمان افراد نفوذی که قصد دیگری داشتند اقدام به حاشیه سازی در این تجمعات نمودند.

وی ادامه داد: آشوبگران که در لابه لای مردم پنهان شده بودند اقدام به تخریب و آتش زدن اموال عمومی و بیت المال نمودند تا این گونه وانمود شود که این معلول خشم مردم ایران است!!

حجت الاسلام حسینی تصریح کرد: در اصل جریان ضدانقلاب و اپوزیسیون به دنبال به دست گرفتن رهبری اعتراضات مردمی و تغییر ماهیت آن بود، ولی خوشبختانه مردم با بصیرت ایران متوجه اهداف شوم این افراد افراطی و مزدور شدند.

مدیر مدرسه علمیه امام باقر (ع) شهرستان کامیاران اظهار کرد: در اعتراضات چند روز گذشته خسارت های زیادی به امکانات دولتی و عمومی وارد شد و میلیاردها تومان هزینه بر کشور تحمیل کرد، آیا تخریب و حمله به ادارات، بانک ها و پمپ بنزین ها معنای مطالبه می دهد؟!.

مدیر مدرسه علمیه امام باقر (ع) شهرستان کامیاران اضافه کرد: جالب اینجاست که هم رسانه های شنیداری و دیداری بیگانه و هم عناصر فتنه گر داخلی به صورت هماهنگ به سمت به دست گرفتن مدیریت این اعتراضات و تبدیل آن به آشوب را داشتند که خوشبختانه این نقشه شیطانی و از پیش تعیین شده مانند فتنه های گذشته نقش بر آب شد.

حجت الاسلام حسینی با اشاره به اینکه شوک تغییر ناگهانی بنزین بر جامعه بسیار سنگین بود، تاکید کرد: همه می دانیم افزایش قیمت بنزین می تواند تاثیراتی منفی در جامعه داشته باشد که بی گمان مسئولان چاره ای برای نظارت خواهند اندیشید و باید با خویشتن داری اجازه عملیاتی شدن برنامه های دشمنان جهانی و منطقه ای را ندهیم.

 استاد حوزه علمیه استان کردستان در پایان گفت: از ملت شریف ایران درخواست داریم که با بصیرت دینی و سیاسی صفوف خود را از عناصر فتنه گر و ضدانقلاب جدا کنند تا به این نظام و کشور آسیبی نرسد، زیرا دشمنان به دنبال ایجاد ناامنی در سراسر کشور می باشند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha