سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
بیانیه حوزه همدان

حوزه/ نماینده ولی فقیه در همدان و مدیر حوزه علمیه استان همدان در خصوص اتفاقات اخیر، بیانیه مشترکی صادر کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در همدان، حجت الاسلام والمسلمین شعبانی نماینده ولی فقیه در همدان و آیت الله موسوی اصفهانی، عضو خبرگان رهبری و مدیر حوزه علمیه استان، در خصوص اتفاقات اخیر بیانیه مشترکی را صادر کردند.

متن بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

در پی مصوبه سران قوا در خصوص اصلاح قیمت بنزین نکاتی را به عرض مردم شریف و مسئولین می رسانیم رهبری معظم انقلاب و مراجع معظم تقلید ( ادام الله ظلهم ) در بیانات و بیانیه های خود بر ضرورت تدبیر این مسئله و توجه به معیشت مردم به خصوص اقشار کم درآمد داشته اند، لذا مسئولین دولتی و سایر قوا باید دقت و جدیت داشته باشند که این افزایش قیمت باعث تورم و گرانی سایر اقلام و کالاها نشود و معیشت مردم بیش از این تحت فشار قرار نگیرد.

حمایت از اقشار مستضعف و کم درآمد جامعه باید بیش از پیش مد نظر مسئولین باشد و برخورد جدی با سوء استفاده کنندگان و افزایش دوباره قیمت ها در دستور کار قرار گیرد. علماء، روحانیون و حوزه های علمیه بارها گلایه های اقتصادی مردم را گوشزد کرده اند، اکنون نیز همچون گذشته در کنار مردم بوده و از همه مسئولین رسیدگی به این مسائل را خواستارند.

متاسفانه حوادث تلخی در برخی از نقاط کشور به خصوص نسبت به بعضی از حوزه های علمیه اتفاق افتاد که موجب تاسف است. مردم بصیر، دیندار و قانون مدار ایران اسلامی م یدانند که تخریب اموال عمومی و ناامن کردن فضای کشور خواسته دشمنان قسم خورده جمهوری اسلامی است.

آمریکا، انگلیس و سعودی و اذناب آنها از سلطنت طلبان و گروهک منحوس منافقین هیچ گاه دلسوز مردم شریف ایران نبوده اند و همان ها هستند که اکنون تشویق به ناامنی و تضییع بیت المال می نمایند. مردم عزیز باید صف خود را از اشرار جدا نمایند و نهادهای امنیتی باید جلوی این گونه هرج و مرج ها که به ضرر مردم است را بگیرند.

امیدواریم همه مسئولین و ملت شریف ایران با پیروی از منویات رهبر حکیم انقلاب حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی) مشکلات پیش آمده را به خوبی پشت سر گذاشته و دشمن را در تحریم ها و جنگ اقتصادی ناکام گذارند .

و السلام علی عباد الله الصالحین

حبیب الله شعبانی

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان

سید مصطفی موسوی اصفهانی

نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان و مدیر حوزه علمیه استان

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • جلیلوند IR ۱۳:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
    0 0
    حوزه های علمیه استان لرستان و کرمانشاه چرا اطلاعیه ندادند؟!