سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
راهپیمایی مردم تبریز

حوزه/ مردم انقلابی، ولایت مدار و با بصیرت تبریز در حمایت از بیانات مواضع رهبر معظم انقلاب و محکومیت جنایات آشوبگران، کفن پوش به خیابان‌ها آمدند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» در تبریز، مردم انقلابی، ولایت مدار و با بصیرت تبریز در حمایت از بیانات مواضع رهبر معظم انقلاب و محکومیت جنایات آشوبگران به خیابان‌ها آمدند تا به ضدانقلاب و حامیان آنها بگویند تا پای جان به انقلاب و نظام اسلام و رهبر و مقتدای خود وفادارند و اجازه نمی دهند عده ای مزدور و جیره خوار با تخریب اموال عمومی و دولتی، امنیت مردم را به مخاطره بیاندازند.

راهپیمایی‌کنندگان که از ساعات اولیه صبح به خیابان‌ها آمده و عده ای از آنان کفن پوش بودند، از میدان ساعت به سمت مصلای تبریز حرکت کردند و با مشت های گره کرده و سردادن شعارهای «مرگ بر آمریکا»، مرگ بر اسرائیل»، «مرگ بر آشوبگر»، «مرگ بر منافق»، «بیر بئله لشگر گلیب به عشق رهبر گلیب»، تنفر و انزجاز خود را از اغتشاش‌گران و برهم زنندگان امنیت جامعه اعلام کردند.

فیلم| خروش انقلابی مردم تبریز

کفن‌پوشان تبریزی در این راهپیمایی پرشکوه، امنیت و آرامش کشور را خط قرمز مردم آذربایجان دانسته ‌و خواستار برخورد شدید با اغتشاشگران و اقدام جدی و موثر دولت در رفع نگرانی ها و مشکلات مردم شدند.

حجت الاسلام و المسلمین سید محمدعلی آل هاشم، در جمع راهپیمایان تبریزی با بیان اینکه موضع گیری به موقع، حکیمانه و ایثارگرانه مقام معظم رهبری از مصوبه سران قوا برای اصلاح قیمت بنزین، درس عملی ایثار و بصیرت به مردم داد، گفت: حضرت آیت الله امام خامنه ای عزیز با مواضع دوراندیشانه خود التزام به قانون و تکریم مسئولان قانونی، تذکراتی برگرفته از حکمت به همگان بیان فرمودند.

امام جمعه تبریز، امنیت مردم را خط قرمز آذربایجانی ها دانست و گفت: همان مردمی که نگران شوک اقتصادی ناشی از اصلاح مصرف سوخت بودند، امروز جواب محکمی به آشوب‌گران دادند و این یعنی صف مردم از آشوب‌گران جداست.

تصاویر راهپیمایی و تجمع مردم تبریز در حمایت از مواضع رهبری

  وی با تاکید بر اینکه آنهایی که فریب استکبار را خورده اند به آغوش ملت بازگردند، گفت: آمریکا و ایادی استکبار بدانند که امروز مردم قهرمان آذربایجان با وجود نگرانی از معیشت خود و با هر سلیقه و جناح سیاسی آمدند تا اجازه دخالت به هیچ بیگانه و کشور خارجی را در امور داخلی خود ندهند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی، نگرانی های مردم از وضعیت گرانی بنزین را قابل فهم و درک دانست و ادامه داد: این نگرانی ها باید توسط دولت سریعاً برطرف و اجرای کامل طرح معیشتی به سرعت و دقت انجام شود تا حق مستضعفان و اقشار کم‌درآمد پایمال نشود.

انتهای پیام  ۳۱۳/۳

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • IR ۱۲:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
    2 1
    باسمه تعالي، ياشاسين آذربايجان كه هميشه با بصيرت و آگاهي خود مدافع انقلاب و رهبري هستند .
  • IR ۱۳:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
    1 1
    بایستی حقوق بازنشستگان و خانواده های مستمند و به شدت نیازمندشان که جمعیت قابل توجهی از خانوارهای طبقه متوسط و محروم و خدوم و رنج کشیده مدافع نظام و انقلاب رو با خدمت صادقانه ۳۰ ساله بدون فساد( دزدی ، رشوه ، اختلاس و فرار از کشور)تشکیل می دهند با توجه به منابع حاصل از اصلاح قیمت بنزین بطور کامل در سال ۹۹ همسان سازی شود.تا شرایط برای ادامه حیات و زندگی خانوارهای بدنه اصلی مدافع نظام و انقلاب در تمامی عرصه های مهم کشور، فراهم گردد.