جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
سردار «سید صادق حسینی»

حوزه/ فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان گفت: مدیریت انقلاب، مدیریت جهادی است و ملت بزرگ ایران در طول ۴۰ سال پیشرفت‌های زیادی داشته و خدمات زیادی به مردم ارائه کرده که در این خطه تلاش می‌کنیم تمام توان خود را برای خدمت‌رسانی هرچه بیشتر به مردم بکار گیریم.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» به نقل از روابط عمومی سپاه بیت المقدس کردستان، سردار سیدصادق حسینی در جلسه شورای فرماندهی سپاه استان که در سنندج برگزار شد، گفت: امام خمینی (ره) با تکیه به دین و ایجاد وحدت کلمه، انقلاب اسلامی را تشکیل داد و ما هم به عنوان سربازان ولایت باید در این مسیر حرکت کرده و ادامه دهنده این راه معنوی و بسیار مهم باشیم.

وی ادامه داد: برای ارتقای معنویت و پیشبرد اهداف متعالی اسلام و انقلاب و همچنین معنویت و خودسازی لازم است که نیروهای سپاه استان همواره در این راستا تلاش و کوشش مضاعف داشته باشند.

فرمانده سپاه کردستان با تاکید بر توجه ویژه به خانواده معظم شهدا و تکریم آنان به عنوان امامزادگان عشق، یادآور شد: شهدا، طلایه‌داران و پرچم‌داران راستین عرصه‌های عشق و معرفت و سنگرداران انقلاب اسلامی هستند و تجلیل، تکریم و سرکشی از خانواده های شهدا، آزادگان، جانبازان و ایثارگران موجب عزت و پالایش روح انسان می شود.

حسینی بیان کرد: مدیریت انقلاب، مدیریت جهادی است و ملت بزرگ ایران در طول ۴۰ سال پیشرفت‌های زیادی داشته و خدمات زیادی به مردم ارائه کرده که در این خطه تلاش می‌کنیم تمام توان خود را برای خدمت‌رسانی هرچه بیشتر به مردم بکار گیریم.

وی با تقدیر و تشکر از سردار محمدحسین رجبی فرمانده سابق سپاه کردستان، اظهار کرد: تلاش خواهم کرد که امنیت پایدار در کردستان مانند گذشته تداوم داشته باشد و در عرصه خدمات‌رسانی و محرومیت‌زدایی از هیچ تلاشی فروگذار نخواهم کرد و با انگیزه و روحیه جهادی و تفکر بسیجی شب و روز برای تامین امنیت، توسعه و سرمایه‌گذاری در این استان همگی با هم و در کنار هم تلاش خواهیم کرد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha