جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران با بیان این که دشمن به دنبال ایجاد ناامنی و تنش در داخل کشورمان است، تصریح کرد: اما ملت با بصیرت و انقلابی کشورمان اجازه نخواهند داد دشمن به اهداف شوم خود در این کشور دست پیدا کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مازندران، حجت الاسلام ناصر شکریان، مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران امروز در نشستی با جمعی از فعالان عرصه تبلیغ استان، با اشاره به حوادث تلخ چند روز اخیر در برخی شهرهای کشور، آن را نتیجه موج سواری دشمنان ملت ایران از این حوادث به وجود آمده دانست.

وی با بیان این که هدف دشمن در حوادث روزهای اخیر، ایجاد اغتشاش و فضای ناامنی در کشور بوده است، افزود: هوشیاری و بصیرت ملت ایران موجب خنثی شدن این توطئه آنها شده است.

حجت الاسلام شکریان، رهنمودهای مقام معظم رهبری در همان روزهای نخست حوادث اخیر را بسیار حائز اهمیت و راهگشا دانست و خاطرنشان کرد: بسیاری از معترضان تصمیم اخیر نیز پس از موضع گیری و سخنان مهم مقام معظم رهبری صف خود را از ضد انقلاب و اشرار جدا کردند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران با بیان این که دشمن به دنبال ایجاد ناامنی و تنش در داخل کشورمان است، تصریح کرد: ملت با بصیرت وانقلابی کشورمان اجازه نخواهند داد دشمن به اهداف شوم خود در این کشور دست پیدا کند.

استاد حوزه علمیه مازندران با تأکید براینکه ملت ایران تا پای جان از انقلاب و نظام دفاع و حراست خواهند کرد، بیان داشت: دشمن زبون و حقیر بداند که این بار نیز به اهداف خود در این کشور دست پیدا نخواهد کرد.

حجت الاسلام شکریان به حمایت آشکار مقامات آمریکایی و اروپایی از آشوبگران داخلی اشاره کرد و گفت: آمریکا و برخی کشورهای اروپایی بار دیگر چهره واقعی خود در برابر کشورمان و ملت ایران نشان دادند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران با بیان این که شکست دشمن در این فتنه نیز قطعی است، بیان داشت: ان شاءالله به زودی ملت بزرگ ایران با حضور حماسی خود در صحنه پاسخ کوبنده ای به این توطئه دشمنان خواهند داد.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که ملت ایران در همه صحنه ها و عرصه های چهل سال اخیر حضوری تعیین کننده و اثرگذار داشتند، افزود: این مردم چهل سال است که با فتنه ها و توطئه های متعدد دشمن مواجه هستند، اما همواره با وحدت و همبستگی آنها را خنثی کرده اند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود بر ضرورت نظارت جدی مسئولان بر وضعیت بازار و بخش های اقتصادی کشور تأکید کرد و گفت: مسئولان نباید بگذارند اصلاح نرخ سوخت موجب بی ثباتی در اقتصاد و همچنین افزایش قیمت ها شود.

حجت الاسلام شکریان با بیان این که همه توان مدیران و مسئولان کشور باید در جهت رفع مشکلات اقتصادی مردم به کار گرفته شود، افزود: ملت فهیم و با بصیرت ایران اسلامی همواره در مسیر آرمان ها و ارزش های انقلاب حرکت کرده اند و مسئولان نیز باید مطالبات و خواسته های به حق آنها را اجابت کنند.
 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha