جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
صفایی بوشهری

امام جمعه بوشهر بر استاندارد سازی زیرساخت ها شهری برای استفاده معلولان تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام والمسلمین غلامعلی صفایی بوشهری، صبح امروز در دیدار مدیرکل، مسئولین و جمعی از کارکنان بهزیستی استان بوشهر  اظهار داشت: در ساختار هندسه جامعه همه چیز به هم پیوسته است و مهمترین بخش ارتباطی جامعه، انسان است.

 امام جمعه بوشهر افزود: تمامی انسان ها به نحوی در ارتباط مستقیم و غیر مستقیم هستند به همین جهت بهزیستی محیط انسانی یک اصل بنیادین و استراتژیک است.

وی، جامعه‌ هدف بهزیستی را فوق العاده مهم عنوان کرد و با تأکید بر توجه به این قشر بیان کرد: در این عرصه باید برنامه ریزی دقیقی صورت گیرد و مهم ترین آن پیشگیری است.

حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری با بیان اینکه، پیشگیری در فضای زندگی ما هنوز به شکل صحیح نهادینه نشده است، افزود: در عرصه پیشگیری باید فوق العاده کار فرهنگی و بهداشتی انجام گیرد.

امام جمعه بوشهر با بیان اینکه یکی از مهمترین حوزه ها در عرصه کاری شما، مدیریت روانشناسانه جامعه هدف است، اظهار داشت: در این حوزه لازم است کارهای مهمی انجام گیرد که یکی از آنها روانکاوی و حمایت روانی از این عزیزان است و دیگری هم ایجاد روح امید و امیدواری به آینده با برنامه های خاص و توانمندی و شور نشاط است.

وی، یکی از مهمترین مشکلات استان بوشهر را مشکلات زیرساختی عنوان کرد و با تأکید بر اینکه زیرساخت های حوزه استفاده معلولان باید استاندارد شود و توسعه پیدا کند، گفت: یکی از کارهای بزرگ شما ایجاد زیرساخت های مناسب برای جامعه هدفتان است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha