جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
رونمایی کتاب

حوزه/ آیین رونمایی از ۱۲ عنوان کتاب تألیف و تدوین شده دفتر تدوین متون درسی جامعه الزهرا علیهاالسلام همراه با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمود مدنی در نشست بصیرت افزایی «انقلاب اسلامی و پیشرفت‌های علمی در حوزه و علوم اسلامی» برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه، همزمان با هفته کتاب و کتابخوانی، آیین رونمایی از ۱۲ جلد کتاب تألیفی و تدوینی جامعه الزهرا علیهاالسلام که به همت دفتر تدوین متون درسی این مجموعه به مرحله چاپ ونشر رسیده است در تالار بیداری اسلامی برگزار می‌شود.

در ابتدای این مراسم، نشست بصیرت افزایی «انقلاب اسلامی و پیشرفت‌های علمی در حوزه و علوم اسلامی» برگزار می‌شود که حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمود مدنی مدیر جامعه الزهرا علیهاالسلام به تبیین این موضوع می‌پردازد.

در ادامه این مراسم، به منظور اختتامیه دوره تربیت کارشناس تدوینگر متون درسی، گواهی‌های پایان این دوره‌ها به شرکت‌کنندگان ارائه می‌شود.

این دوره به صورت کارگاهی در دو ترم تحصیلی و در دو سطح سه و چهار طلاب جامعه الزهرا علیهاالسلام برگزار شد که در پایان ۳۰ نفر از طلاب جامعه الزهرا علیهاالسلام موفق به أخذ گواهی پایان دوره شدند.

این مراسم روز چهارشنبه ۲۹ آبان ساعت ۱۰:۴۵ تا ۱۲ با حضور مسئولان، اساتید و طلاب جامعه الزهرا علیهاالسلام در تالار بیداری اسلامی برگزار می‌شود.

۳۱۳/۶۱

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha