پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
اعضای شورای بسیج حوزه علمیه قزوین

حوزه/ همان گونه که بسیج کارآمدی خود را در دوران دفاع مقدس به رخ جهانیان کشید، امروز نیز می توان با تفکر بسیجی بر مشکلات غلبه کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام علی معبودی، صبح امروز در جلسه بسیج حوزه علمیه قزوین، گفت: دشمنان قسم خورده این نظام اسلامی همیشه دو عنصر مهم ولایت و امنیّت ملت ایران را مورد هدف قرار داده اند، البته آنها می دانند که ملت ایران همیشه پشتیبان ولایت بوده و تا پای جان از امنیت این مرز و بوم به خوبی دفاع خواهد کرد.

وی ادامه داد: امروز انقلاب اسلامی به بلوغ رسیده و دشمن توان مقابل مستقیم با آن را ندارد؛ دشمنان بارها اعتراف کرده اند که انقلاب اسلامی تمامی برنامه ها و طرح های ما را به بن بست کشانده است.

وی به حوادث روزهای اخیر اشاره  و بیان کرد: نیروهای مسلح ما اعم از بسیج، سپاه، ارتش، نیروهای انتظامی و امنیتی همیشه خدمتگزار مردم هستند و در برابر دشمنان و هر گونه توطئه و ناامنی، با قدرت ایستاده اند.

حجت الاسلام معبودی به هفته بسیج نیز اشاره کرد و گفت: همان گونه که بسیج کارآمدی خود را در دوران دفاع مقدس به رخ جهانیان کشید، امروز نیز می توان با تفکر بسیجی بر مشکلات غلبه کرد.

ضرورت نشست های بصیرتی در مدارس

حجت الاسلام والمسلمین محمد تقی سبحانی نیا، مدیر حوزه علمیه قزوین نیز گفت: ترس دشمن از خودباوری و توانایی نیروی جوان و روحیه بسیجی مردم ماست و تا این روحیه و تفکر در جامعه حاکم باشد از خطرات مصون خواهیم ماند.

مدیر حوزه علمیه قزوین تصریح کرد: در مدارس علمیه قزوین کلاس های پژوهشی و آموزشی برگزار می شود، ولی نباید از برگزاری نشست های بصیرتی غفلت شود.

برنامه های مدارس در هفته بسیج

حجت الاسلام ابوالفضل مصطفایی،  رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون قزوین هم در این جلسه گفت: بسیج مهمترین عامل پیروزی هشت سال دفاع مقدس بود و امروز ثمره شیرین آن را  به خوبی احساس می کنیم.

وی اظهارکرد: تحریم و جنگ های اقتصادی نمی تواند ملت ما را نسبت به انقلاب دلسرد کند، زیرا ما در چنین شرایطی بیشتر از قبل برای حفظ و پایداری نظام تلاش خواهیم کرد و با این کار به دشمنان تودهنی خواهیم زد.

رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون قزوین به تشریح برنامه های هفته بسیج در مدارس علمیه پرداخت و اظهارکرد: برگزاری مسابقات کتابخوانی، برگزاری نشست های بصیرتی، مسابقات ورزشی در رشته های فوتسال، تنیس روی میز، شنا و تیراندازی بخشی از برنامه های هفته بسیج در مدارس  است.

وی همچنین از برگزاری تجمع باشکوه بسیج طلاب و روحانیون استان قزوین در هفته بسیج خبر داد.

برگزاری نشست های تخصصی و توجیهی برای مدیران مدارس

حجت الاسلام صفی خانی، معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه قزوین نیز در این جلسه اظهار کرد: با توجه به برگزاری نشست های تخصصی و توجیهی برای مدیران مدارس، خوشبختانه در روزهای اخیر هیچ گونه حادثه خاصی نسبت به مدارس قزوین نداشتیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha