جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت السالام رضایی

حوزه/ معاون آموزش حوزه علمیه قزوین گفت: طلاب باید با انگیزه و همت بسیار بیانیه گام دوم مقام معظم رهبری را مطالعه و مطالبات معظم له از قشرهای مختلف را مشخص و آنها را دنبال کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام علی اصغر رضایی، صبح امروز در جمع طلاب و اساتید مدرسه علمیه سفیران هدایت قزوین برگزار شد، گفت: حوزه های علمیه برای رشد معنوی جامعه کارهای بسیار مهمی انجام داده اند، چرا که اگر هم افزایی بیشتری به وجود آید شاهد ارتقای هر چه بیشتر معنویت در جامعه خواهیم بود.

وی خاطرنشان کرد: نقش حوزه های علمیه در معرفی جایگاه ولایت و امامت در عصر غیبت بسیار مهم است و امام خمینی (ره) با مشکلات بسیاری این موضوع را تبیین کردند و امروز نیز باید افکار و اندیشه های امام و رهبری را در این موضوع تشریح و تبیین کنیم.

 معاون آموزش حوزه علمیه قزوین اظهار کرد: طلاب باید با انگیزه و همت زیادی بیانیه گام دوم مقام معظم رهبری را مطالعه و مطالبات معظم له از قشرهای مختلف را مشخص و آنها را دنبال کنند.

 حجت الاسلام شرف پور و نوروزلو نیز از مسئولان مدرسه علمیه سفیران هدایت قزوین گزارشی از فعالیت های پژوهشی، آموزشی و ... مدرسه ارائه دادند.

در پایان، معاون آموزش حوزه علمیه قزوین از بخش های مختلف مدرسه بازدید کرد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha