شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام عباسی

حوزه/ استاد حوزه علمیه قزوین گفت: دنیا امروز اقتدار و عظمت بسیج را به خوبی درک کرده است و ملت ها می دانند که اگر بخواهند در برابر استکبار جهانی ایستادگی نمایند باید بسیج را تقویت نمایید.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین علی عباسی، ظهر  امروز در نشست بصیرتی طلاب و اساتید مدرسه علمیه التفاتیه قزوین گفت: امروز به برکت نام مبارک بسیج، دشمنان و استکبار جهانی جرئت نمی کنند که به این خاک مقدس تعرض و جسارت نمایند، بنابراین باید بیش از پیش روحیه بسیجی را در جامعه اسلامی تقویت نماییم.

استاد حوزه علمیه قزوین خاطرنشان کرد: دنیا امروز اقتدار و عظمت بسیج را به خوبی درک کرده است و ملت ها می دانند که اگر بخواهند در برابر استکبار جهانی ایستادگی نمایند باید بسیج را تقویت نمایند.

وی عنوان کرد: در این چهل سال از انقلاب اسلامی، چهره کثیف دشمنان به خوبی برای ملت ایران روشن شده و توان مقابله با ایران اسلامی را نداشته و نخواهند داشت و تهدیدها و تحریم ها هیچ گونه تاثیری بر اراده ملت ایران نخواهد داشت.

حجت الاسلام والمسلمین عباسی اظهار کرد: امروز راه مقابله با دشمن داشتن بصیرت بوده و رصد کردن به موقع اهداف و برنامه های شوم دشمنان  را در جامعه به خوبی تبیین نمایید و شناخت بصیرت در جامعه نیاز امروز و فردای کشور است تا به درستی مسائل را مورد بررسی قرار داده و در مواقع حساس صحنه را خالی نکنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha