جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
خانم نظری پور

حوزه/ مسئول امور بانوان اداره کل تبلیغات اسلامی استان قزوین گفت: بهترین راه تربیت فرزندان آشنا کردن با آموزه های دینی است و ما اعتقاد داریم اسلام کامل ترین دین است، بنا براین در تربیت فرزندان خانواده نقش اول را دارد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از قزوین، خانم بتول نظری پور، ظهر امروز در نشست تربیتی خانواده و سبک زندگی اسلامی که در اداره کل تبلیغات اسلامی استان قزوین برگزار شد، گفت: در اسلام خانواده به عنوان کانون تربیت معرفی شده، چرا که صلاح و فساد آن موجب نیکبختی، سعادت و انحراف و تباهی در جامعه انسانی خواهد بود.

خانم نظری پور خاطرنشان کرد: یکی از موضوعات مهم در تربیت فرزندان آشنا کردن با کارشناسان دین و مراجع تقلید است و موضوع تقلید کردن و شرایط تقلید و انتخاب مرجع تقلید باید در اولویت جدی والدین باشد.

مسئول امور بانوان اداره کل تبلیغات اسلامی  استان قزوین تصریح کرد: بهترین راه تربیت فرزندان آشنا کردن با آموزه های دینی است و ما اعتقاد داریم اسلام کامل ترین دین است، بنابراین در تربیت فرزندان خانواده نقش اول را دارد.

خانم نظری پور به انس گیری فرزندان در خانواده به قرآن بیان کرد: جوانان ما امروز باید هم قرآن بخوانند و هم به آن عمل کنند و برای همه اقشار تبیین شود که چگونه می شود با مفاهیم قرآن انس گرفت و برای پیدا کردن پاسخ هر سوالی به قرآن مراجعه کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha