جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
مدیر حوزه علمیه استان کردستان

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان کردستان گفت: برخی از رسانه ها و جریان های مغرض به صورت هدفمند از هر فرصتی برای تخریب جایگاه رهبری بهره می برند و همیشه انگشت اتهام را به سمت معظم له نشانه می روند که این ظلم و جفای بزرگی در حق ایشان می باشد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» در کردستان، حجت الاسلام و المسلمین عباس عربیان، در جمع طلاب مدرسه علمیه امام صادق (ع) شهرستان قروه اظهار داشت: اعتراضات چند روز اخیر مردم ایران در بحث اصلاح قیمت بنزین امری طبیعی بود زیرا دولت و به ویژه شخص رئیس جمهور در این باره هیچ اطلاع رسانی نداشتند و به ناگاه قیمت بنزین سه برابر شد که این بی گمان شوک بزرگی بر پیکره کشور بود.

مدیر حوزه علمیه استان کردستان گفت: اعتراضات مسالمت آمیز مردم در این ماجرا امری طبیعی بود و در تمام جهان هر روز شاهد این اعتراضات صنفی و اقتصادی هستیم، ولی حرکاتی که در این اغتشاشات توسط جریان ها و افراد معلوم الحال انجام گرفت چیزی دیگری بود که نیازمند تامل و بررسی بیشتر است.

این استاد حوزه علمیه استان کردستان ادامه داد: اعتراضات مسالمت آمیز مردم در شهرهای ایرانی بر اثر این شوک به آرامی انجام گرفت در حالی که دشمنان از ماهها قبل به دنبال این موقعیت بودند یعنی می دانستند که دولت روزی قیمت های جدید بنزین را اعلام می کند، لذا با آغاز این اعتراضات مردمی، دشمنان و مهره های سرویس های جاسوسی به ویژه جریان ضدانقلاب خود را در بین مردم معترض به تصمیم سه قوه درباره نرخ بنزین جای دادند.

حجت الاسلام و المسلمین عربیان یادآور شد: اعتراضات مسالمت آمیز مردم ساعاتی طول نکشید که آشوبگران و جیره خواران دشمن وارد فاز تخریب و آتش زدن اموال عمومی و خصوصی شدند و عملا به دنبال کشته سازی و خشونت بودند.

مدیر حوزه علمیه استان کردستان ادامه داد: در این اعتراضات بسیاری از اموال عمومی و بیت المال به دست عوامل ضدانقلاب تخریب گردید و حتی تعدادی هم در این بین جان خود را از دست دادند.

این استاد حوزه علمیه استان کردستان در بخش دیگری از سخنان خود گفت: متاسفانه برخی از رسانه ها و جریان های مغرض به صورت هدفمند از هر فرصتی برای تخریب جایگاه رهبری بهره می برند و همیشه انگشت اتهام را به سمت معظم له نشانه می روند که این ظلم و جفای بزرگی در حق ایشان می باشد.

وی تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب در درس خارج  فقه روز جمعه گذشته به مسئله اصلاح نرخ بنزین و اعتراضات مردمی اشاراتی داشتند که بسیار حائز اهمیت است.

حجت الاسلام و المسلمین عربیان در ادامه سخنان خود گفت: رهبر معظم انقلاب در این سخنان اعلام فرمودند که این تصمیم توسط سران سه قوا گرفته شده است و بنده نیز از آن حمایت می کنم که این نشان از جمهوریت و مردم سالاری در کشور و اعتقادات معظم له به این اصول دارد.

مدیر حوزه علمیه استان کردستان افزود: همچنین رهبر انقلاب در بخشی از سخنان خود برخی از مزیت های این طرح ها را بیان فرمودند ولی با این حال از سران دولت گله مند بودند که چرا در این تصمیم بزرگ زمینه سازی و اطلاع رسانی نشده است و اینکه چرا کمک معیشتی قبل از آغاز طرح اصلاح قیمت بنزین به حساب خانوارها واریز نگردیده است که این حمایت ها و انتقادات رهبری کاملا حکیمانه و از روی درایت ایشان بود.

حجت الاسلام و المسلمین عربیان گفت: بی شک امام خامنه ای در طول رهبری خود بر مسلمین جهان، زندگی خویش را وقف اعتلای کشور و جهان اسلام نموده است، خصیصه ای که در هیچ رهبری در جهان سراغ نداریم.

مدیر حوزه علمیه استان کردستان در پایان سخنان خود گفت: لذا کسانی که در این روزها به بهانه گرانی بنزین دست به کارهای غیرمتمدنانه همانند آتش زدن بانکها، پمپ بنزین ها و... می زنند، عوامل فتنه و نفاق هستند و هیچ آرزوی در دل ندارد جز براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، لذا ملت باید صفوف خود را از صف این جریان های ضدانقلاب جدا کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha