جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام برادری

حوزه/ حجت الاسلام برادری گفت: فرمایشات مقام معظم رهبری، آبی بر روی آتش فتنه‌گران بود و ایشان با درایت خود مشکلات را مدیریت کرده و فتنه را خاموش کردند و اگر فداکاری رهبر انقلاب نبود اوضاع پیچیده‌تر می‌شد.

حجت الاسلام عیسی برادری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در آذربایجان‌غربی، با بیان اینکه اغتشاشگران در حق مردم ظلم کردند، اظهار داشت: مواجب بگیران دشمن با آشوبگری و اغتشاش و صدمه زدن به مردم هم گرانی را بر مردم تحمیل کردند و هم مانع اعتراضات قانونی و مسالمت آمیز مردم شدند.

وی ادامه داد: مجلس شورای اسلامی و دولت باید مسائل بنزین را به درستی مدیریت می‌کردند و امروز از مجلس انتظارات فراوانی می‌رود و اگر مجلس به عنوان اینکه در رأس امور است به وظابف قانونی خود درست عمل می‌کرد این مشکلات برای کشور به وجود نمی‌آمد و در سال انتخابات باید حواس همه جمع باشد و افراد مسئله‌دار و حاشیه‌ساز وارد مجلس نشوند.

امام جمعه تکاب بیان داشت: فرمایشات مقام معظم رهبری، آبی بر روی آتش فتنه‌گران بود و ایشان با درایت خود مشکلات را مدیریت کرده و فتنه را خاموش کردند و اگر فداکاری رهبر انقلاب نبود اوضاع پیچیده‌تر می‌شد.

وی فتنه‌ها را فرصتی برای ابراز دشمنی عده‌ای خود فروخته عنوان کرد و گفت: فتنه گران مترصد فرصت بودند تا به مردم آسیب برسانند و امروز مردم ایران از دست آشوبگران نارحت هستند و در فرصت‌های مناسب جواب دندان شکنی به آن‌ها خواهند داد.

حجت الاسلام برادری با بیان این‌که مردم شهرستان تکاب آماده هر گونه پاسخ محکم به آشوبگران هستند اظهار داشت: همه بدانند این نظام با تفضلات الهی، به برکت نفس پاک امام  (ره) و خون شهدا، رهبری‌های الهی مقام معظم رهبری و دعای خیر مردم، ماندنی است و به اهداف عالیه خود خواهد رسید و آن‌هایی که در مقابل نظام اسلامی بایستند، نابود خواهند شد.

انتهای خبر/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha