پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
 حجت الاسلام سیدمحمد میرعلی اکبری

حوزه/ حجت الاسلام میرعلی اکبری گفت: شهدا رفتند تا مبانی اسلام و حقانیت شیعه و ناموس ما بماند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از سمنان، حجت الاسلام سید محمد میرعلی اکبری، شامگاه روز سه شنبه در یادواره شهدای دانشگاه آزاد اسلامی واحد سمنان، به میزبانی مسجد فاطمه الزهرا(س) این دانشگاه، اظهار داشت: شهیدان و سید الشهداء فدا شدند تا ما فدا نشویم و ۱۲۴ هزار پیامبر آمدند تا راه را گم نکنیم و رسالت انبیا کارخانه انسان سازی است.

عضو موسسه سیره تفحص شهدا قم با بیان اینکه دشمنان گفته اند که اگر میخواهید ایران اسلامی را زمین گیر کنید یک راه بیشتر ندارید و آن اینکه خط و مشی شهدا را بزنید، تصریح کرد: شهید جهان آرا فرموده بود بچه ها شهر اگر سقوط کرد دوباره آن را پس میگیریم، مراقب باشید که ایمانتان سقوط نکند.

وی با بیان اینکه همه ما مدیون شهدا هستیم و سر سفره آنان قرار داریم، گفت: شهدا از نگاه مادی به معنوی منتقل شدند و رتبه اول های دانشگاهی ما در دفاع مقدس فدا شدند و شهدا انسان های عقب مانده و اُمل نبودند بلکه از بهترین ها و ناب ترین های زمان خویش بودند.

حجت الاسلام میرعلی اکبری خاطرنشان کرد: شهدا رفتند تا مبانی اسلام و حقانیت دین و شیعه و ناموس ما بماند، خاطرنشان کرد: امیرالمومنین امام علی (ع) را خانه نشین کردند اما آن حضرتش سکوت کردند تا اسلام سالم بماند.

وی با بیان اینکه مراقب باشیم که ولایت را تنها نگذاریم و پیام امروز شهدا همراهی و پیروی از ولایت است، گفت: امروز ولی فقیه عمار می خواهد و ما باید عمار رهبر انقلاب باشیم، دانشجویان باید بصیرت و ولایتمداری و پیروی از خط و مشی شهیدان انقلاب اسلامی را سرلوحه امورات خود قرار بدهند و  شهید بهشتی فرمودند که «دانشجویان موذن ملت هستند اگر خواب بمانند نماز دانشجویان قضا می شود».

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha