جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
سید محمد باقر عبادی

حوزه/ عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت: اغتشاش‌گرهایی که اماکن عمومی و سرمایه‌های مردم را آتش می‌زنند دلسوز مردم نبوده اند، بلکه این افراد عناصر منحوس منافقین بوده که برای این زمان ها آموزش دیده و آماده شده اند.

حجت‌الاسلام سید محمدباقر عبادی، نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در بیرجند، با اشاره به افزایش قیمت بنزین گفت: این موضوع در جلسه سران سه قوه تصویب و دولت آن را اجرا نموده است .

وی ادامه داد: قصد حمایت از دولت را ندارم اما در حال حاضر مهم این است که دولت وظیفه دارد تدبیری بیندیشد که به بهانه افزایش قیمت بنزین سایر کالاها گران نشود.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دولت باید تدبیری بیاندیشد که این طرح موجب گرانی سایر کالا ها نشود،تصریح کرد: دولت و وزارت صنعت، معدن و تجارت باید نظارت دقیقی نسبت به قیمت کالاها داشته و اقدامات لازم را انجام دهند که منجر به افزایش قیمت سایر کالاها نشود.

حجت‌الاسلام عبادی مردم را زیر فشار مسائل اقتصادی دانست و خاطرنشان کرد: دولت باید قیمت‌ها را کنترل کند ولی اگر دولت نسبت به نظارت قیمت‌ها کنترل لازم را نداشته باشد، نمایندگان با تمام توان اقدامات لازم در این راستا را بکار گرفته و انجام خواهند داد.

وی ادامه داد: وزرایی که در بحث کنترل قیمت‌ها مسئولیت دارند اگر به خوبی انجام وظیفه نکنند باید در مجلس بازخواست شوند.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دشمنان در صدد نابودی انقلاب هستند، عنوان کرد: اغتشاش‌گرهایی که اماکن عمومی و سرمایه‌های مردم را آتش می‌زنند دلسوز مردم نبوده اند، بلکه این افراد عناصر منحوس منافقین بوده که برای این زمان ها آموزش دیده و آماده شده اند.

حجت الاسلام عبادی با اشاره به اینکه مردم باید هوشیار باشند، بیان کرد: در این شرایط  که استکبار جهانی سعی در بر هم زدن آرامش و ناامنی در کشور می‌کند، همه ما باید همانند گذشته هوشیار و گوش به فرمان مقام معظم رهبری باشیم تا آسیب نبینیم.

وی صحبت‌های مقام معظم رهبری را برای همه حجت دانست و افزود: صحبت‌های ایشان در درس خارج فقه تأثیرات بسیار خوبی در کشور داشته است.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی گفت: امیدوارم دولتی‌ها به فرمایشات مقام معظم رهبری گوش داده، جلوی گرانی‌ها را گرفته و مدیریت خود را اصلاح کنند تا کشور هزینه کمتری بپردازد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha