جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
گام دوم انقلاب

حوزه/ معاونت پژوهش حوزه های علمیه، در جهت بازنمایی زوایای پنهان بیانیه گام دوم انقلاب؛ «تحلیل بیانیه گام دوم انقلاب» را منتشر کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، بیانیه‌ گام دوم توسط مقام معظم رهبری مدظله العالی همزمان با آغاز چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی صادر و ابلاغ شد.

در عرف سیاسی، بیانیه متنی برای بیان عقاید، اهداف و سیاست‌های کلان یک جریان، یک گروه یا یک شخص مهم به عموم بوده و کارویژه‌ اصلی آن، ایجاد تحول در جامعه‌ مخاطب است. وقتی بیانیه‌ای را رهبری با ضریب نفوذ جهانی، برای جریان تحت امر خود عرضه می‌کند، در عرف، بیانیه‌ای رسمی تلقی شده و جریان‌های مختلف سیاسی در جهان آن را جدی تلقی می‌کنند. علاوه بر آن، وقتی به قداست مقام ولایت فقیه نزد شیعه، به عنوان مصدر این بیانیه توجه شود، این بیانیه نزد شیعه در طول شریعت الهیه محترم خواهد شد. بیانیه گام دوم انقلاب از چنین مقامی صادر شده و از این جهت اهمیت ملی و جهانی دارد.

جهت دریافت تحلیل بیانیه گام دوم کلیک نمایید

313/32

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • IR ۱۲:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
    0 0
    بایستی حقوق بازنشستگان و خانواده های مستمند و به شدت نیازمندشان که جمعیت قابل توجهی از خانوارهای طبقه متوسط و محروم و خدوم و رنج کشیده مدافع نظام و انقلاب رو با خدمت صادقانه ۳۰ ساله بدون فساد( دزدی ، رشوه ، اختلاس و فرار از کشور)تشکیل می دهند با توجه به منابع حاصل از اصلاح قیمت بنزین بطور کامل در سال ۹۹ همسان سازی شود.تا شرایط برای ادامه حیات و زندگی خانوارهای بدنه اصلی مدافع نظام و انقلاب در تمامی عرصه های مهم کشور، فراهم گردد.