پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
امام جمعه اردبیل

امام جمعه اردبیل گفت: بنده دید و نگاه ویژه‌ای به حوزه های علمیه خواهران دارم ،چرا که قابلیت و ظرفیت‌های عظیم و بسیاری در حوزه‌های علمیه خواهران وجود دارد البته باید برنامه‌ریزی مناسبی برای مدیریت تبلیغی در شهر داشته باشیم.

به گزارش خبرگزاری حوزه، آیت‌الله عاملی امام جمعه اردبیل و نماینده ولی فقیه در این استان شامگاه سه‌شنبه در دیداری که با حجت‌الاسلام والمسلمین بهجت‌پور داشت اظهار کرد: بازدید از استان‌ها اقدام شایسته‌ای است که تاثیرات بسیار زیادی دارد.

وی خطاب به مدیر حوزه‌های علمیه خواهران گفت: یک مجموعه عظیم در اختیار شماست که قابلیت استثنایی دارد، حوزه های علمیه خواهران برنامه ریزی‌ها و اساتید خوبی دارند که قابل تحسین است.

نماینده ولی فقیه در استان اردبیل ضمن تاکید بر خروجی بهینه حوزه های علمیه تصریح کرد: حوزه‌های علمیه باید برای خروجی بهینه و مناسب برنامه‌ریزی داشته باشند به‌گونه‌ای که تاثیرات طلاب خواهر در سبک زندگی‌،‌رفتارها، زندگی اجتماعی، حجاب و عفاف و ... قابل مشاهده باشد.

وی با تأکید بر اینکه باید محلات در اختیار خانم ها باشد اظهار کرد: حوزه‌های علمیه خواهران برای بحث آسیب‌های اجتماعی، باید بهترین اساتید را جذب نماید. 

وی گفت: خانم ها اگر اقدام به فعالیت در محلات نمایند، کارهای بسیاری در محلات موجود است،نظیر کودکان ،مدارس ،خانواده هایی که مشکل دارند و ... ؛باید دقت داشت بانوانی که درس می خوانند در کجا مشغول می شوند و نتیجه چه می شود.

آیت‌الله عاملی در پایان ضمن تقدیر از حوزه علمیه خواهران استان اردبیل افزود: بنده دید و نگاه ویژه‌ای به حوزه های علمیه خواهران دارم ،چرا که قابلیت و ظرفیت‌های بسیاری در حوزه‌های علمیه خواهران وجود دارد البته باید برنامه‌ریزی مناسبی برای مدیریت تبلیغی در  شهر داشته باشیم.

۳۱۳/۶۱

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha