جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
چهل سالگی بسیج

حوزه/دبیر ستاد چهل‌سالگی بسیج سپاه امام علی بن ابیطالب(ع) قم گفت: بسیج دستاورد انقلاب اسلامی ایران و خدمت گزاری صادق و پرافتخار در عرصه‌های موردنیاز انقلاب است.

داود شمس در گفتگو با خبرنگار خبرنگار خبرگزاری حوزه، با اشاره به آغاز هفته بسیج از 30 آبان ماه امسال اظهار داشت: امسال در حالی هفته بسیج را پیش روداریم که 40 سال از سالروز پیام تاریخی امام خمینی (ره) بنیان‌گذار انقلاب اسلامی مبنی بر تشکیل بسیج مردمی می‌گذرد و در این 40 سال کارنامه درخشان بسیج نشان داده که این نهاد مردمی هیچ‌گاه از اهداف و آرمان‌هایی که امام خمینی (ره) تبیین و بیان کردند جدا نشده و همواره در مسیر تحقق آن گام برداشته است.

وی ادامه داد: راز ماندگاری بسیج در مردمی بودن آن است و در طی این 40 سال بارها چه در جنگ تحمیلی 8 ساله و چه در سال‌های بعد از در حوادث مختلف این بسیج بوده که یاری‌رسان مردم بوده است.

شمس بابیان این‌که شعار هفته بسیج امسال 40 سال خدمت، جهاد و شهادت است، تصریح کرد: در این هفته برنامه‌های مختلفی در نظر گرفته‌شده است که در روز اول ما شاهد عطرافشانی مزار شهدا در سطح استان با حضور بسیجیان خواهیم بود.

وی بیان داشت: در دومین روز از هفته بسیج بسیجیان حضور باشکوهی در نماز جمعه خواهند داشت و در ادامه میز خدمت از سوی اقشار مختلف بسیج در محل مصلای قدس برپا خواهد شد.

معاون فرهنگی سپاه قم افزود: علاوه بر این سردار شاهچراغی فرمانده سپاه قم به‌عنوان سخنران پیش از خطبه‌های نماز جمعه قم به ایراد سخنرانی خواهند پرداخت.

وی تأکید کرد: در آیین نماز جمعه بخش‌های استان نیز فرماندهان نواحی سپاه قم پیش از خطبه‌ها به ایراد سخنرانی خواهند پرداخت.

دبیر ستاد چهل‌سالگی بسیج سپاه قم افزود: برنامه‌های مختلفی نیز در رده‌های مختلف بسیج پیش‌بینی‌شده است که از این جمله می‌توان به مسابقات ورزشی، فرهنگی، هنری، برپایی نمایشگاه‌های مختلف، اعزام گروه‌های جهادی و.. اشاره کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha