پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
معصومه ظهیری معاون فرهنگی حوزه‌های علمیه خواهران کشور

حوزه/ ظهیری گفت: اینکه مبلغات اردبیل با پای پیاده از یک روستا به روستای دیگر برای تبلیغ می روند ،بسیار ستودنی است . اما به نظر می رسد در این استان نیاز به هم افزایی فرهنگی داشته باشیم .

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از اردبیل، معصومه ظهیری، در دیدار با امام جمعه اردبیل، از توجه حجت الاسلام و المسلمین عاملی به حوزه های علمیه تشکر کرد و افزود: خدا را شاکریم به اینکه وجود حضرتعالی در این استان منشاء خیر و برکات فراوان است . اهتمام ،حمایت ،دلسوزی و مدیریت مدبرانه شما ،باعث رشد ، نمو و پیشرفت این استان از جهات کیفی و کمی  شده است .

ظهیری گفت: استان شما جزو استان های خوب می باشد ،از این جهت که مدیریت و نفوذ فرهنگی که حوزه ها در استان دارند ،قابل توجه است . به طور مثال پارس آباد در یک برنامه ۱۶۰۰ نفر از بانوان استان را تحت پوشش قرار می دهد . اینکه مبلغات این استان ،با پای پیاده از یک روستا به روستای دیگر برای تبلیغ می روند ،بسیار ستودنی است . اما به نظر می رسد در این استان نیاز به هم افزایی فرهنگی داشته باشیم .

وی تصریح کرد: پر کردن گسل ها و شکاف های فرهنگی متاسفانه به دلیل هجمه ها و سایر موارد به تنهایی از عهده ی حوزه خواهران برنمی آید ،لذا نیاز داریم شورای فرهنگ عمومی استان و همه متولیان فرهنگی ما را یاری کنند .

وی ادامه داد: نیاز داریم که ارشاد اسلامی ،سازمان تبلیغات، کانون های فرهنگی مساجد ،بسیج، بسیج طلاب  و همه ادارات و نهادهایی که به نحوی دست اندر کار ، کار فرهنگی هستند معین یکدیگر باشند .

معاون فرهنگی حوزه های علمیه خواهران کشور در خاتمه عنوان کرد: در رابطه با بحث برگزاری دوره تربیت استاد، در شهرستان پارس آباد ظرفیت این را داریم که تحصیلات تکمیلی داشته باشیم ،لذا باید مرکز تخصصی را گسترش بدهیم ،حمایت های نماینده محترم ولی فقیه باعث گسترش و نمو حوزه های علمیه خواهران گردیده است ،اما برای اینکه بتوانیم بر وسعت کارهای فرهنگی مان بیفزاییم ،نیاز داریم که تشکل های فرهنگی را حمایت کنیم که این امر مستلزم یک کار گروهی می باشد .

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha