جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
آیت الله نوری همدانی

حوزه/ حضرت آیت الله نوری همدانی ملت ایران را مردمی بصیر، آگاه و هوشیاردانستند و گفتند: خوشبختانه مردم آگاه ایران صف خود را از اغتشاشگران جدا کردند و اجازه موج سواری به دشمن نخواهد داد.

به گزارش خبرگزاری حوزه،  حضرت آیت الله نوری همدانی صبح امروز در درس خارج فقه خود که در مسجد اعظم قم برگزار شد، با اشاره به خطبه ٥٠ نهج البلاغه گفتند: امیرمؤمنان حضرت علی(ع) در این خطبه ویژگی های فتنه را معرفی کردند و فرمودند دشمن با ایجاد فتنه حق را از بین می برد و مانع معرفی حق خواهد شد.

 ایشان با اشاره به حوادث اخیر کشور افزودند: مشکل مردم اقتصاد و معیشت است و رهبر معظم انقلاب هم فرمودند که مسئولان مشکل مردم را حل کنند، ما هم از مسئولان می خواهیم که مشکل معیشت مردم حل شود و به سخنان چند روز قبل رهبری درجهت حل مشکل معیشتی عمل کنند.

معظم له اظهار داشتند: باید توجه داشت دراین چند روز آمریکا، اسرائیل، عربستان، سلطنت طلبان و بعضی کشورهای اروپایی از این آشوب ها به عنوان پشتیبانی از مردم حمایت کردند در حالی که خودشان در این ٤٠ سال بدترین ظلم‌ها و تحریم‌ها را نسبت به مردم داشته اند و حتی دارو را برای مردم تحریم و در جنگ تحمیلی صدام را درکوبیدن مردم ایران تجهیز کردند.

 حضرت آیت الله نوری همدانی ملت ایران را مردمی بصیر، آگاه و هوشیار دانستند و ادامه دادند: خوشبختانه مردم آگاه ایران، صف خود را از اغتشاشگران جدا کردند و اجازه موج سواری به دشمن نخواهد داد.

 این مرجع تقلید تأکید کردند: بی شک کسانی که حسینیه، مسجد و قرآن ها را آتش می زنند و اموال عمومی را غارت می‌کنند از مردم نیستند.

313/32

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha