سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
راهپیمایی دفاع از اقتدار و امنیت در همدان

حوزه/ امام جمعه همدان گفت: از مسئولان می‌خواهیم با آشوبگران که به عنوان سربازان آمریکایی در کشور از آنها باید یاد کرد به شدت برخورد شود و  مسئولان نیز لازم است به وعده هایی که به مردم داده‌اند عمل کنند و همان گونه که مردم به پای آرمان‌های انقلاب اسلامی ایستاده اند آنها نیز ایستادگی کنند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» در همدان، حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله شعبانی، امروز در راهپیمایی دفاع از اقتدار و امنیت همدان، با تاکید بر لزوم حمایت از مطالبات به حق مردم در زمینه گرانی خاطرنشان کرد: نگرانی هایی که در بین مردم پس از اجرای طرح سهمیه بندی بنزین ایجاد شده است نگرانی هایی به حق است.

وی افزود: همه ما از مسئولان این درخواست را داریم تا در تصمیم گیری های کلان که فضای جامعه از متاثر خواهد بود توجه ویژه ای به کارشناسی و آسیب شناسی طرح های موجود داشته باشند و در زمینه آگاه سازی جامعه نیز اقدام مثبتی انجام دهند.

امام جمعه همدان با اشاره به فرمایش رهبر معظم انقلاب که فرمودند«مسئله سهمیه بندی بنزین نیز یک موضوع کاملا کارشناسانه است»، ابراز داشت: رهبری از مسئله ضرورت انجام این کار در کشور حمایت کردند.

وی مطالبه مردم در مورد بنزین را نحوه اجرای طرح در کشور دانست و گفت: این موضوع نیازمند مطالعات اجتماعی بود که دولت موظف بود قبل از اجرای آن اقدام کند اما متاسفانه اجرای ناگهانی این طرح سبب به وجود آمدن نگرانی هایی در بین مردم شد.

حجت الاسلام والمسلمین شعبانی با تاکید بر اینکه مردم در موضوع سهمیه بندی بنزین نگران افزایش تورم و گرانی ها در بازار هستند، خاطر نشان کرد: اجرای نظارت جدی و عمیق برای جلوگیری از به وجود آمدن گرانی در بازار خواسته همه مردم از مسئولان است.

وی با بیان اینکه اگر دولت در نظارت ها کوتاهی کند قوه قضائیه پیگیر ماجرا خواهد بود، یادآور شد: وقایعی که در کشور شاهد آن بودیم، وارد کردن میلیاردها تومان ضرر به مردم بود که نشان داد آشوب هیچ موفع نمی تواند مطالبه مردم را تامین کند.

امام جمعه همدان تصریح کرد: ۴۰ سال هر گاه مردم ما مطالبه ای به حق دارند متاسفانه عده‌ای با اغتشاش و آشوب درصدد به حاشیه بردن به حق آنها هستند.

وی ابراز داشت: چه طور کشورهایی که با اعمال سخت ترین تحریم ها خصوصا در زمینه دارو مانع از واردات دارو به کشور شده اند امروز از مردم ما حمایت می کنند.

نماینده ولی فقیه در استان همدان بیان داشت:  الحمدلله مردم با بصیرت ایران اسلامی همانند همیشه با آشوبگران همراهی نکردند و این حرکت مردم عزیز قابل تقدیر می باشد.

وی در پایان تاکید کرد: از مسئولان می‌خواهیم با آشوبگران که به عنوان سربازان آمریکایی در کشور از آنها باید یاد کرد به شدت برخورد شود و  مسئولان نیز لازم است به وعده هایی که به مردم داده‌اند عمل کنند و همان گونه که مردم به پای آرمان‌های انقلاب اسلامی ایستاده اند آنها نیز ایستادگی کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha