پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
آية الله المقتدائي يتفقد مركز إعلام الحوزة العلمية بقم المقدسة

حوزه/ دبیر دوم شورای عالی حوزه های علمیه گفت: برای انزجار از حرکت ددمنشانه اشرار و همپیمانان آنها، فردا در قم شاهد حضور یکپارچه مردم و مسئولین خواهیم بود و این حرکت نشان دهنده لبیک مردم به ندای رهبری است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، آیت الله مقتدایی،‌امروز در ابتدایی درس خارج که خود که در مدرسه عالی دارالشفاء در قم برگزار شد، با اشاره به اتفاقات اخیر در مورد گرانی بنزین و اغتشاش  اشرار در کشور گفت: در روزهای اخیر شاهد آشوب فتنه در کشور بودیم و آنچه مشخص است این که دشمنان به خصوص استکبار جهانی، طرح و نقشه های مهمی برای ایران داشتند.

 عضو شورای عالی حوزه های علمیه ادامه داد: همگان شاهد بودند که آنها در این فتنه اخیر با همه امکانات و همراه با متحدانشان دنبال ایجاد آشوبی در ایران بودند که بتوانند لطمه سنگینی به نظام وارد آورده و حتی آن را سرنگونی کنند.

این استاد حوزه علمیه قم افزود: وقتی ایادی داخلی آنان آشوب ایجاد کردند به قدری خوشحال شدند که با حالت نشاط، خنده و سرور غرور انگیز در رسانه ها «گفتند که آشوب تمام شهرهای ایران را فراگرفته است». به اعتقاد خودشان توانستند عده ای را تحریک کنند و عده ای را تعلیم بدهند.

آیت الله مقتدایی بیان داشت: این حوادث اخیر و حجم شرارت، تخریب و غارتگری نشان دهنده این واقعیت است  که این افراد به گواه دشمنان از قبل مورد آموزش و تعلیم قرار گرفته بودند و حتی ایادی آنها هم با تمام وجود و تمام قدرت به میدان آمدند و افراد اشرار هم تحت تاثیر قرار گرفتند و آشوبگری کردند.

وی افزود: ولی باز هم مانند همیشه شاهد عنایت حضرت حق تعالی به انقلاب و کشور ایران اسلامی بودیم که طرح های آنان نقش برآب شد و جز رسوایی برایشان چیزی باقی نماند.

عضو مجلس خبرگان رهبری اظهار داشت: همه بدانند، ملت ایران ملتی مومن، با بصیرت، ولایی، مقاوم و مبارز است و با چنین ملتی نمی توانند کاری بکنند؛ گرچه تعداد اندکی تحت تاثیر هستند، ولی آنها آبرویشان رفت و بعنوان آشوبگر معرفی شدند و به زودی هم گرفتار عقوبت و مجازات خواهند شد.

این استاد حوزه افزود: ملت ایران اسلامی،‌همیشه گوش به فرمان ولایت فقیه می دهند و خواهند داد و در حوادث متعدد با حضور به موقع در میدانها ثابت کردند پشت سر ولایت فقیه هستند و حرکت خواهند کرد و لبیک به رهبری می گویند.

وی ادامه داد: بنابر اعلام مسئولین برای انزجار از این حرکت ددمنشانه اشرار و همپیمانان آنها، فردا در قم شاهد حضور یکپارچه مردم و مسئولین خواهیم بود و این حرکت نشان دهنده لبیک مردم به ندای رهبری است.

313/40

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha