جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت السالام عابدینی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین گفت: حل مشکلات معیشتی مردم دغدغه دائمی و روزمره مسئولان باشد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی، صبح امروز در دیدار با جمعی از مسئولان ارشد استان قزوین گفت: مسئولان در شرایط کنونی تلاش کنند مشکلات واحدهای تولیدی و کارخانه ها برطرف شود و اگر کارگری هم بیکارشد مورد حمایت قرار گیرد.

رئیس شورای حوزه علمیه قزوین رونق تولید را یکی دیگر از رسالت های مسئولان عنوان و بیان کرد: رهبر فرزانه انقلاب اسلامی فرمودند ما در عرصه جنگ نظامی ،سیاسی و امنیتی دشمن را عقب زدیم و باید در جنگ اقتصادی نیز همین رویه را در پیش بگیریم و این مهم باید در استان قزوین نیز با جدیت مورد توجه مسئولان قرار گیرد.

استاد حوزه علمیه قزوین به موضوع خام فروشی منابع نفتی و معدنی هم پرداخت و بیان کرد: بحث خام فروشی به صورت آزار دهده ای همچنان ادامه دارد و مسئولان کشور باید با برنامه ریزی دقیق تلاش کنند تا ثروت کشور ارزان فروخته نشود.

امام جمعه قزوین بیان کرد: نیروهای برخاسته از مساجد، هیئت ها و فرهنگ اربعین همان کسانی هستند که در چالش ها و مشکلات به فریاد مردم کشور و نظام می آیند و این حوزه باید مورد حمایت بیشتری قرارگیرد.

وی تقویت فرهنگ انقلاب را با تبیین مبانی دینی و الهی انقلاب بسیار ضروری دانست و از مسئولان خواست تا این حوزه را نیز مورد توجه قرار دهند.

حجت الاسلام والمسلمین عابدینی با تقدیر از نیروهای نظامی و امنیتی استان قزوین ضمن اشاره به جدایی صف مردم از اغتشاشگران اظهار کرد: خوشبختانه با همت شما عزیزان و هوشیاری مردم استان قزوین از استان های امن بوده و الحمدالله در استان اتفاقی پیش نیامد.

نماینده ولی فقیه وامام جمعه قزوین عنوان کرد:همه باید تلاش کنیم تا وحدت و انسجام جامعه با جدیت حفظ شود و کشور به دو قطبی شدن کشیده نشود.

امام جمعه قزوین گفت: حل مشکلات معیشتی مردم دغدغه دائمی و روزمره مسئولان باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha