جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
صفایی بوشهری

حوزه/ امام جمعه بوشهر با بیان اینکه مدیریت اقتصاد در مراکز قرآنی یک نگرانی است، گفت: این مراکز قرآنی، مراکز الهی هستند و خود خداوند متکفل تامین آنهاست و تدبیر اقتصادی در رابطه با مراکز دینی در نظر مراجع و مقام معظم رهبری بر پایه مردم محور است و نباید به جایی وابسته باشد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از بوشهر، حجت الاسلام والمسلمین غلامعلی صفایی بوشهری، امروز در جمع فعالان قرآنی با بیان اینکه قرآن ثقل اکبر و معصومین ثقل اصغر هستند، اظهار داشت: قرآن حلقه واسط خداوند در نظام تشریع و معرفت با انسان است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر بیان داشت: قرآن بهترین هدیه خداوند به جامعه انسانی معاصر و بهترین عامل نجات و کمال است و شما که متکفلان ارائه قرآن به جامعه هستید یک مقام فوق العاده مهم را دارید.

وی جبرئیل را یکی از خادمین وحی خدا دانست و گفت: این کار شما بسیار پرارزش است و با داشتن اخلاق، تقوا و ایثار، نظارت کارآمد و عبور از خود اعتلا پیدا می کند.

حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری افزود: نظام اسلامی جز با مدیریت قرآنی و مکتب اهل بیت تحقق نمی یابد و مدیریت کارآمد آن حاصل نخواهد شد؛ اگر یک نظام کارآمد می خواهید باید برپایه مکتب قرآنی و اهل بیت آن را پیش ببرید.

امام جمعه بوشهر با بیان اینکه مدیریت اقتصاد در مراکز قرآنی یک نگرانی است، گفت: این مراکز قرآنی، مراکز الهی هستند و خود خداوند متکفل تامین آنهاست و تدبیر اقتصادی در رابطه با مراکز دینی در نظر مراجع و مقام معظم رهبری بر پایه مردم محور است و به جایی وابسته نباشد.

وی ادامه داد: اگر مراکز قرآنی وابسته به جایی شد تحت تاثیر بیرون قرار خواهد گرفت، بنابراین باید بزرگان که متصدی مراکز هستند در رابطه با جذب اعتبارات مردمی، برنامه تعریف کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha