جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
سردار مجید شجاع

حوزه/ فرمانده انتظامی خراسان جنوبی گفت: جمهوری اسلامی ایران تاکنون که چهل سال از پیروزی شکوهمند انقلاب گذشته وقایع بسیاری را تجربه کرده و تمام تلاش دشمنان از طریق نظامی، ترور، تحریم و فشار اقتصادی برای آسیب زدن به نظام اسلامی بوده است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» در بیرجند، سردار مجید شجاع، فرمانده انتظامی خراسان جنوبی، امروز در نشست تخصصی ناجا در سالن ایثار بیرجند، با بیان اینکه جامعه اسلامی باید براساس منظومه فکری مقام معظم رهبری باشد، گفت: جمهوری اسلامی ایران تاکنون که چهل سال در مقابل استکبار جهانی ایستاده است و تمام نقشه های آنان در منطقه را ابتر گذاشته است.

وی ادامه داد: نظام جمهوری اسلامی ایران از پیروزی شکوهمند انقلاب گذشته، وقایع بسیاری را تجربه کرده و تمام تلاش دشمنان از طریق نظامی، ترور، تحریم و فشار اقتصادی برای آسیب زدن به نظام اسلامی بوده است.

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی به نقش محوری رهبری و ملت ایران در شکست نقشه های دشمن اشاره و تصریح کرد: امروز محور مقاومت در تمام منطقه شکل گرفته و ناکامی و تلاش و حرکات مذبوحانه دشمن بخصوص در آشوب های اخیر بخاطر شناخت ناکافی و غیرکارشناسی نسبت به ملت ایران  و مقام معظم رهبری صورت گرفته است.

سردار شجاع با بیان اینکه انقلاب بر اساس منظومه فکری امام(ره) پایه گذاری شده است، خاطرنشان کرد: در ادامه راه امروز به جایی رسیده ایم، که دشمنان نظام نه تنها نتوانستند، ضربه ای به کشور بزنند بلکه پیشرفت های زیادی در حوزه های مختلف داشته ایم، که موجب شده در قله های افتخار و پیشرفت در منطقه قرار بگیریم.

وی ادامه داد: طبق فرمایش مقام معظم رهبری برای رسیدن به تمدن اسلامی در تمام کشورها باید گام های اساسی برداشته شود.

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی با اشاره به اینکه بیانیه گام دوم انقلاب خطاب به همه مردم و مسئولان است، عنوان کرد: در بیانیه گام دوم انقلاب وظایفی بر عهده سازمان ها گذاشته شده است، که نیروی انتظامی و نیروهای مسلح در این راستا اقدامات خوبی برای تبدیل شدن به پلیس طراز انقلاب اسلامی انجام داده است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha