جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
کد خبر: 872597
۲۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۶
حجت الاسلام سید میر محمد حسینی سرپرست مدرسه علمیه آیت الله العظمی بروجردی(ره) کرمانشاه

حوزه/ سرپرست مدرسه علمیه آیت الله العظمی بروجردی(ره) کرمانشاه با اشاره به اینکه دولت تا پیش از گرانی قیمت بنزین و برای تصویب لوایح FATF و..‌. مدام از همه پرسی سخن به میان می آورد، گفت: با توجه به نحوۀ تصمیم سازی دولتمردان و احترام به اذهان عمومی به یقین مدیریت مصرف سوخت نیاز به اقناع عمومی داشت.

حجت الاسلام سید میر محمد حسینی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه، اظهار داشت: در چندین سال اخیر تجربه نشان داده که هر تصمیم غیر کارشناسی آنهم در خصوص معیشت و اقتصاد مردم که از دیدگاه صاحب نظران اقتصادی دچار ضعف بوده، مشکلاتی امنیتی را در پی داشته است.

سرپرست مدرسه علمیه آیت الله العظمی بروجردی(ره) کرمانشاه با بیان اینکه بر کسی پوشیده نیست برخی جریانات سیاسی برای پیش بردن اهداف حزبی اشان در ظاهر خواهان نظر خواهی از مردم می شدند، گفت: ولی زمانی که تصمیم به تصویب و اجرایی کردن بنزین ۳۰۰۰ هزار تومانی گرفتند علاوه بر اینکه این طرح را به رفراندوم نگذاشتند بلکه شبانه ملت را غافلگیر و قیمت آن را بدون اطلاع قبلی افزایش دادند.

وی تصریح کرد: در صورت عمل به فرامین رهبری مبنی بر اینکه: «باید زودتر از اجرای طرح سهمیه بندی، یارانه های مردم پرداخت میشد...»، شاهد حضور معترضین به خیابانها و حوادث خسارات بار به بیت المال و شادی دشمن نبودیم.

این استاد حوزه ادامه داد: اما اکنون مردم دیگر خواستار به رفراندوم گذاشتن امثال FATF  و بنزین_روحانی نیستند و طبق گواهی و صحبت های مردمی، مسجل شده است که مردم این بار خواهان یک رفراندوم بزرگ تر برای ابقا یا کنار زدن جریان غربگرا  هستند.

سرپرست مدرسه علمیه آیت الله العظمی بروجردی(ره) کرمانشاه با اشاره به اینکه دولت تا پیش از گرانی قیمت بنزین و برای تصویب لوایح FATF و..‌. مدام از همه پرسی سخن به میان می آورد، گفت: با توجه به نحوۀ تصمیم سازی دولتمردان و احترام به اذهان عمومی به یقین مدیریت مصرف سوخت نیاز به اقناع عمومی داشت.

حجت الاسلام حسینی در پایان با بیان اینکه به عملکرد دولت منتقدیم، خصوصا در موضوع مدیریت مصرف سوخت که اگر تدبیری در کار بود، مردم را توجیه و این امر را به تدریج انجام می داد،گفت: اگر نبود حمایت عقلانی رهبر انقلاب از تصمیم سران قوا؛ شاهد وضعیت آرامش و امنیت فعلی در جامعه نبودیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha