سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
راهپیمایی نجف آباد

حوزه/ راهپیمایی پرشکوه مردم ولایتمدار نجف آباد برای محکومیت اغتشاشات اخیر با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولان شهرستان نجف آباد برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از نجف‌آباد، حجت الاسلام مصطفی حسناتی، امام جمعه نجف‌آباد، امروز در راهپیمایی مردم نجف‌آباد در میدان اصلی شهر برای محکومیت اغتشاشات اخیر بیان کرد: دشمنان از همان روز اول مقابله با انقلاب اسلامی ایران را آغاز کردند و طرح‌های ترور، تجزیه کشور، جنگ داخلی، جنگ تحمیلی و ... را علیه ایران اجرا کردند اما ایران اسلامی با رهبری امام راحل و فهم دقیق مردم از اسلام، کشور، دفاع، رهبری، امام، انقلاب و نبردی که علیه آن ها آغاز شده، در مقابل دشمن دفاع کردند.

وی در ادامه با اشاره به مشکلات مردم افزود: مسئولین مردم را مَحرم راز خود بدانند، این انقلاب بر دوش این مردم است، نظامی موفق است که مردمش در صحنه باشند،در این چهل سال با حضور این مردم انقلاب موفق شده است.

امام جمعه نجف‌آباد افزود: هرکجا مردم نباشند انقلاب موفق نخواهد شد حتی در زمان پیامبر اینگونه بوده است. مردم در سیل و زلزله و گرفتاری‌ها در صحنه بوده‌اند و اعتماد به این مردم بسیار مهم است .

وی خاطر نشان کردند: مردم به دنبال بیان مشکلات و مسائل خود به صورت مسالمت آمیز بودند ولی دشمن کمین کرده بود، به گفته خود آنها دوسال برای این موقعیت برنامه ریزی کرده بود و دشمنان به دنبال فرصت بودند و مسئولین بیان کردند اعتراض و سخن گفتن حق مردم عزیز است و مردم حق انتقاد دارند.

امام جمعه نجف آباد در ادامه بیان کرد: در این موقعیت آشوبگران با آتش‌زدن، راهبندان و اسلحه کشیدن بر مردم ایجاد ناامنی کردند. مسئولین اعلام کردند "مردم صف خود را از این آشوبگران جدا کنید" و مردم بصیر اینگونه صف خود را از آشوبگران جدا کردند.

امام جمعه نجف‌آباد گفت: نیروهای امنیتی بسیار خویشتن‌داری کردند و تا امکان داشت اسلحه بر مردم نکشیدند، حتی با اینکه زخمی و مجروح شدند خویشتن داری کردند.

حجت الاسلام حسناتی با تاکید بر مراجعه مردم به مسئولین و اعلام مشکلات بیان کرد: اگر راهی برای گره گشایی از کار مردم باشد مسئولین مکلف هستند آن را برطرف کنند و امیدواریم تمامی مسئولان از این بزرگواری مردم درس بگیرند و از طرح‌ها و پیشنهادات مردم استقبال کنند. مردم اشتغال می‌خواهند، افزایش کارآفرینی و رونق تولید نیاز مردم است.


انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • movahedy IR ۱۴:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۹
    0 1
    مرحبا بر این مردم غیور که در مقابل این بی حیایی سکوت نکردن