سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
میرعمادی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان لرستان گفت: مردم وفادار و با بصیرت ایران اسلامی همچنان وفادار به نظام جمهوری اسلامی و آرمان های انقلاب هستند و تا پای جان از این آرمان ها صیانت خواهند کرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد میرعمادی، امروز در جمع مردم خرم آباد در راهپیمایی محکومیت اغتشاش گران با اشاره به اینکه راه مردم از آشوبگران و اغتشاشگران جدا است، افزود: مردم با بصیرت ایران اسلامی هوشیار هستند و هر گونه فتنه و اغتشاش را خنثی خواهند کرد و اجازه نخواهند داد آشوبگران به کیان و آرمان های انقلاب اسلامی ضربه بزنند.

امام جمعه خرم آباد تصریح کرد: مردم غیور ایران اسلامی هر بار با حضور به موقع خود در صحنه توطئه های دشمنان اسلام و انقلاب را خنثی خواهند کرد.

وی با بیان اینکه مردم تا پای جان حافظ آرمان های انقلاب،شهدا و فرامین مقام معظم رهبری هستند بیان داشت: مردم بابصیرت با وجود مشکلات اقتصادی پای نظام ایستاده اند و با هر گونه اغتشاش و آشوب برخورد خواهند کرد.

امام جمعه خرم آباد با اشاره به اینکه مسئولان و دولتمردان باید به وعده های خود مبنی بر عدم گرانی سایر کالاها در پی افزایش قیمت بنزین عمل کنند، خاطر نشان کرد: مردم انتظار دارند با وجود مشکلات اقتصادی فراوان دولت به وعده های خود برای مقابله با گرانی ها عمل کند و قیمت سایر کالاها افزایش نداشته باشد.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با اشاره به اینکه مردم غیور و با بصیرت ایران اسلامی امروز هم به صحنه آمدند و توطئه ها و فتنه های اخیر دشمنان اسلام و انقلاب را خنثی کردند، بیان داشت:حضور باشکوه مردم در جای جای ایران اسلامی در راهپیمایی های اخیر مشت محکمی بر دهان دشمنان نظام و اغتشاش گران است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha