جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
امام جمعه سقز

حوزه/ امام جمعه شهرستان سقز گفت: به نظر شما کسی که به گرانی بنزین معترض است، بانک، مدرسه، پمپ بنزین و... را به آتش می کشد!؟ کسانی که مرتکب این اعمال وحشیانه می شوند نه ایرانی اند و نه مسلمان و باید مردم خود را از صف این فتنه گران و آشوبگران جدا نمایند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» در کردستان، ماموستا سیدحسین حسینی، بعدازظهر امروز در دیدار با جمعی از روحانیون و طلاب اهل سنت شهرستان سقز اظهار داشت: هر کسی چه شیعه و چه سنی بیاید و از اختلاف بین دو مذهب سخن به میان آورد، بدانید که نه شیعه است و نه سنی بلکه دشمن اصلی اسلام و رسول اکرم (ص) می باشد.

امام جمعه شهرستان سقز گفت: امروز افکار تکفیری و سلفی گری در جهان اسلام در حال رشد است، به نظر شما این افکار خودبه خود رشد می کنند یا دولت ها و کشورهایی آنان را حمایت می کنند!؟ متاسفانه برخی از کشورهای مسلمان در منطقه به جای یافتن راهی برای نجات یافتن از استیلای غرب بر ثروت های خدادادیشان، در میان مسلمان آتش فتنه و بلوا برپا می کنند که این خواسته و آرزوی رژیم صهیونیستی و دیگر کشورهای دشمن جهان اسلام می باشد.

ماموستا حسینی در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: در روزهای اخیر هم همه به عینه دیدیم که دشمن در سریعترین زمان ممکن خود را به میان صفوف اعتراضات مسالمت آمیز مردم در بحث گرانی بنزین رساند و حاشیه های زیادی در کشور به وجود آورد تا جایی که هزاران میلیارد به مملکت آسیب وارد کردند؟ به نظر شما اینان دوستدار حقوق و رفاه مردم و نیز سربلندی نظام هستند!؟

این عالم اهل سنت با تاکید بر اینکه فتنه گران امید بسیار زیادی در روزهای اخیر برای پیاده کردن برنامه های شیطانی خویش داشتند، ادامه داد: بار دیگر بصیرت مقام معظم رهبری و فرمایشات حکیمانه معظم و نیز بینش سیاسی و دینی ملت ایران به ویژه مردم کردستان توطئه دشمن را خنثی کرد و شکستی دیگر در پرونده استکبار به ثبت رساند.

امام جمعه شهرستان سقز خاطرنشان ساخت: دشمن به دنبال این است که اعتماد مردم به دولت و نظام را تضعیف نماید زیرا می داند که اگر چنین باشد، پروژه نفوذ در کشور را به راحتی می تواند اجرایی کند ولی تا زمانی که در مسیر انقلاب حرکت می کنیم این برنامه دشمن برایش همانند خوابی تعبیر غیرقابل تعبیر است.

ماموستا حسینی ادامه داد: به نظر شما کسی که به گرانی بنزین معترض است، بانک، مدرسه، پمپ بنزین و... را به آتش می کشد!؟ کسانی که مرتکب این اعمال وحشیانه می شوند نه ایرانی اند و نه مسلمان و باید مردم خود را از صف این فتنه گران و آشوبگران جدا نمایند.

وی در ادامه سخنان خود گفت: خوشبختانه با درایت ملت ایران این فتنه نیز خنثی شد، با این وجود باید همچنان هوشیاری خود را حفظ کنیم، زیرا دشمن از راههای دیگر به دنبال ضربه زدن به این انقلاب است.

امام جمعه شهرستان سقز در پایان سخنان خود گفت: از شما روحانیون و طلاب اهل سنت درخواست می کنیم که با روحانیون و علما اهل تشیع تعاملات علمی و دینی بیشتری داشته باشید زیرا اتحاد سنی و شیعه تمام راههای نفوذ را بر دشمنان اسلام می بندد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha