چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
رئیس شورای علمای شیعه پنجاب انتخاب پاکستان

حوزه/حجت الاسلام سید سبطین سبزواری گفت: دشمنان پس از عراق و لبنان اکنون در ایران به دنبال ناآرامی در این کشور اسلامی است، زیرا آمریکا و متحدانش به شدت از قدرت نظامی و سیاسی ایران می ترسند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام سید سبطین سبزواری رئیس شورای علمای شیعه پنجاب پاکستان در گفت گو با اصحاب رسانه اظهار داشت: پس از عراق و لبنان دشمن اکنون در ایران به دنبال ناآرامی در این کشور اسلامی است، زیرا آمریکا و متحدانش به شدت از قدرت نظامی و سیاسی ایران می ترسند.

وی گفت: به راحتی می توان فهمید چه کسانی پشت پرده فتنه پیش از اربعین در عراق هستند. گرانی و مشکلات اقتصادی در کل دنیا وجود دارد، اما فتنه ی برنامه ریزی شده ای که آمریکا و متحدانش در عراق، لبنان و ایران اجرا کردند نشان داد آنها چه اندازه از کشورهای اسلامی هراس دارند، چون دشمنان اسلام نمی توانند پیشرفت کشورهای اسلامی را ببینند.

وی در ادامه گفت: نظام ولایت فقیه به سرپرستی امام زمان (عج) و به رهبری مقام معظم رهبری حضرت آیت الله خامنه ای خار چشم دشمنان اسلام شده است و جمهوری اسلامی ایران روز به روز محکم تر خواهد شد.

حجت الاسلام سید سبطین سبزواری در پایان اظهار داشت: در کل دنیا تنها جمهوری اسلامی ایران و حزب الله دارند با کمال قدرت در برابر دشمن ایستاده و مبارزه می کنند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha