شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
نمازجمعه بندرعباس

حوزه/ امام جمعه بندرعباس گفت: ملت شریف ایران با آگاهی و بصیرت ، صف خود را از دشمنان جدا کردند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» ار بندرعباس، حجت الاسلام والمسلمین عبادی زاده، نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان، ضمن دعوت از مردم جهت حضور در راهپیمایی امنیت، اظهار داشت: با تصویب طرح سازماندهی مصرف سوخت در کشور در  چند روز  اخیر شاهد مطالبات  و اعتراضات  مردمی در سطح کشور بوده ایم.

وی ادامه داد: خواست های مردم به حق است ولی برای احقاق حق باید در فضای آرام مشکلات پیش روی را حل کرد تا  آشوب و  نا آرامی در سطح جامعه  ایجاد نشود.

امام جمعه بندرعباس با بیان اینکه، رسانه های معاند با اعتراف به این موضوع که سال ها برای ایجاد آشوب و اغتشاش برنامه مدون و آموزش هایی برای این دسته افراد داشته اند، افزود: آموزش و تجهیز افراد مسلح  برای  لطمه به نظام و زیرساختهای جامعه  در سطح وسیعی بوده است.

عبادی زاده با ابراز تاسف از  اتفاقات چند روز اخیر در برخی از استان  های کشور بیان داشت: ملت شریف ایران  با آگاهی  و بصیرت ، صف  خود را از دشمنان جدا دانسته  است .

وی اضافه کرد : مردم غیور هرمزگان با راهپیمایی دندان شکن خود پاسخ مناسبی  به ایادی مزدور جریان غرب و صهیونیست ها  به ویژه آل سعودکه پشتیبانی مالی آن را  به عهده داشته خواهند داد و هم  حمایت خود  از بیانات مقام معظم رهبری  اعلام خواهند کرد مردم همیشه ثابت کردند در سختی ها و مشکلات در کنار نظام جمهوری اسلامی ایستادند.

وی در پایان  تاکید کرد: وعده ما پنجشنبه ساعت ۱۰ صبح از میدان انقلاب تا مسجد جامع بندرعباس است .

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha