شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
فرمانده سپاه بیت القدس استان کردستان

حوزه/ فرمانده سپاه بیت القدس استان کردستان گفت: در حوادث اخیر کشور چهره آمریکایی ها، برخی از کشورهای حوزه خلیج فارس، ضدانقلاب، سلطنت طلبان و... به خوبی برای مردم انقلابی ایران هویدا و عیان گردید.

 به گزارش خبرگزاری «حوزه» در کردستان، سردار سیدصادق حسینی، امروز در مراسم غبار روبی مزار شهدای شهر سنندج که به مناسبت آغاز هفته بسیج برگزار گردید، اظهار داشت: امروز باید از همه بسیجیانی که جان خود را در راه آرمانهای مقدس این انقلاب فدا کردند یاد کنیم.

فرمانده سپاه بیت القدس استان کردستان گفت: بی گمان یاد و خاطره شهیدان برای همیشه تاریخ در کشور ما چون خورشیدی فروزان تلائلو می‌کند.

سردار حسینی عنوان کرد: باید گفت که شهدا همانند چراغ و مشعل های نورانی هستند که در شرایط سخت ما را هدایت و مقصود می رسانند.

این مقام نظامی در ادامه سخنان خود تاکید کرد: شهیدان با نثار ارزشمندترین چیز، یعنی جان شان در مقابل دشمن تا دندان مسلح قرار گرفتند و امنیت و سربلندی را برای این ملت به ارمغان آوردند.

فرمانده سپاه بیت القدس استان کردستان گفت: هرچند که در جنگ هشت ساله ما آغازگر این نبرد نبودیم، ولی باید گفت که مدافعی سرافراز بودیم که قشرهای مختلف جامعه در قالب بسیج مردمی نقش مهمی در این دوران داشتند.

سردار حسینی در بخش دیگری از سخنان خود تاکید کرد: امروز در مزار شهدا حضور یافتیم تا یکبار دیگر با آنها عهد و پیمان ببندیم و بگوییم گرچه شما رفتید اما راه شما استمرار دارد و تفکر شما در جامعه جاری و ساری است.

وی در ادامه بیان داشت: امروز شیوه زندگی ما، سیاست ما، موضوعات اجتماعی، فرهنگی و... همه برگرفته از سیره شهداست.

فرمانده سپاه بیت القدس استان کردستان گفت: اقتدار و توان نظامی که امروز کشورهای به ظاهر ابرقدرت از آن هراس دارند، همه ناشی از خون با عزت شهداست.

این مقام نظامی تاکید کرد: بسیجیان مظلوم که در سخت‌ترین روزهای جنگ از ارتفاعات سر به فلک کشیده سخت و یخبندان کردستان تا دشت‌های تپیده خوزستان جنگیدند و خون، گوشت و استخوان خود را در مقابل توپ، تانک، اسلحه و موشک دادند که این نشات گرفته از اعتقاد راسخ به اسلام و خدا و انقلاب و رهبری بود.

وی خاطرنشان ساخت: ما در طول عمر انقلاب اسلامی توطئه های زیادی از سوی دشمنان دیده ایم و امروز به یکی از کشورهای با تجربه و در حال پیشرفت در جهان تبدیل شده ایم که این نتیجه ۴۰ سال تلاش و کوشش و مجاهدت جوانان این مرزوبوم است.

فرمانده سپاه بیت القدس استان کردستان گفت: بی گمان شهدا زنده هستند و نظاره گر زندگی همه ما هستند و روح مقدسشان به ما توان می بخشد.

سردار حسینی با اشاره به حوادث اخیر در کشور اظهار داشت: در حوادث اخیر کشور چهره آمریکایی ها، برخی از کشورهای حوزه خلیج فارس، ضدانقلاب، سلطنت طلبان و... به خوبی برای مردم انقلابی ایران هویدا و عیان گردید.

این مقام نظامی ادامه داد: در این آشوب ها شجاعت و تشخیص و آگاهی سریع ملت ما همه نقشه‌های شوم دشمن را ختثی کرد.

فرمانده سپاه بیت القدس استان کردستان گفت: گرچه عناصر آشوب گر خسارت هایی به اموال عمومی و بیت المال وارد کردند ولی در نهایت شکست مذبوحانه نصیبشان گردید و این یعنی اینکه هرگاه خداوند با ما باشد حتما پیروز خواهیم بود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha