جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
اجتماع عظیم مردم اصفهان در محکومیت اغتشاشگران

حوزه/ امروز اقتدار جمهوری اسلامی به حدی رسیده است که خشم دشمنان را برانگیخته و همین امر باعث گردیده که معاندان به دنبال راه نفوذی برای ضربه زدن به این نظام مقدس باشند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» در کردستان، حجت الاسلام حسین شهسواری، امروز در همایش وحدت که در روستای وزیر دیواندره برگزار گردید، اظهار داشت: یکی از وظایف ما مسلمانان در قبال رسول اکرم (ص) بلند کردن نام و جایگاه آن بزرگوار می باشد.

معاون فرهنگی و امور روحانیون مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور گفت: باید با برگزاری مجالس ذکر، عبادت و ارادت نام حضرت محمد (ص) را در سراسر جهان منتشر کنیم.

این استاد حوزه علمیه در ادامه سخنان خود تاکید کرد: خدا در قرآن دستورالعملی برای پیروان پیامبر (ص) اسلام دارد و می‌فرماید:«ای مومنین و کسانی که به پیامبر اعتقاد و ایمان به خدا دارید باتقوا باشید».

حجت الاسلام شهسواری ادامه داد: مگر می شود که پیرو رسول اکرم (ص) باشم و به مومنین توهین کنیم و خدایی ناکرده سرمومن نماز خوان را از سر جدا کنیم!!

معاون فرهنگی و امور روحانیون مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور گفت: پرهیزگاری در زندگی فردی و اجتماعی از ضروریات زندگی است زیرا هر انسانی در هر صنف و جایگاه و سمتی که باشد باید پرهیزگار باشد و مشکل گشای مردم باشد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود تاکید کرد: اگر به دنبال خوشبختی و سعادت دو دنیا هستیم باید پیرو پیامبر مکرم اسلام باشیم، زیرا تبعیت از ایشان به معنای اتحاد بین مسلمین می باشد.

معاون فرهنگی و امور روحانیون مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور گفت: خیلی‌ها هستند به قرآن متمسک می‌کنند ولی الله گویان را تکفیر می‌کنند این مغایر دستورات دین اسلام است.

این استاد حوزه علمیه در ادامه سخنان خود به حوادث اخیر در برخی از شهرهای کشور اشاره کرد و بیان داشت: کسی که مسلمان و مقید به دین و قرآن است هرگز حاضر نخواهد شد که به بیت المال و اموال برادر دینی خود تجاوز کند و آن را تخریب نماید.

معاون فرهنگی و امور روحانیون مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور گفت: اعتراض و انتقاد امری طبیعی است  و گاهی باعث رفع مشکلات می شود ولی بازی کردن با آبروی دیگران و مردم امری خارج از این موضوع است و کاری ناپسند می باشد.

حجت الاسلام شهسواری عنوان کرد: امروز اقتدار جمهوری اسلامی به حدی رسیده است که خشم دشمنان را برانگیخته و همین امر باعث گردیده که معاندان به دنبال راه نفوذی برای ضربه زدن به این نظام مقدس باشند.

وی با اشاره به اینکه سهم ایران در تامین امنیت منطقه تعیین کننده است، اظهار داشت: امت اسلامی و جبهه مقاومت با رشادت ملت ایران به ویژه مردم این دیار آبرو و عزت اسلام را دوباره زنده کردند.

معاون فرهنگی و امور روحانیون مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور گفت: ایران متشکل از همه اقوام از کرد، ترک، فارس، عرب و .. است و اگر بناست به قرآن متمسک شویم که تمسک به حب‌الله و اهل بیت است به عظمت امت اسلامی فکر و بها داده‌ایم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha