پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام فاطمیان

حوزه/ استاد حوزه علمیه قزوین گفت: طلاب باید معلم جامعه باشند و اگر طلبه ای خودسازی نکرده باشد نمی تواند الگو و مربی دیگران باشد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام سید مرتضی فاطمیان، ظهر امروز در جمع طلاب و اساتید مدرسه علمیه شهرستان تاکستان گفت: طلاب باید قدردان فرصتی که در آن قرار دارند باشند، چرا که مهمترین سرمایه یک طلبه عمر ،معنویت و اخلاق وی می باشد.

حجت الاسلام فاطمیان خاطرنشان کرد: موقعیت ها و فرصت های طلایی ما در حوزه علمیه فرصت های همیشگی، ابدی و جاودانی نیست، همانطور که عمر ما جاودانی نیست، بنا براین از این فرصت های در اختیار به درستی استفاده کنید.

مدیر حوزه علمیه قزوین تصریح کرد: وقتی که به این مکان مقدس آمدیم، باید این نکته متوجه شویم که برای چه اهدافی اینجا آمدیم و تلاش داشته باشیم که خود را تقویت و به عنوان یک سرباز امام زمان (عج) بتوانیم به مردم خدمت نماییم.

استاد حوزه علمیه قزوین گفت: طلاب باید معلم جامعه باشند و اگر طلبه ای خودسازی نکرده باشد نمی تواند الگو و مربی دیگران باشد.

امام جمعه شهرستان اقبالیه همچنین به وقایع  روزهای اخیر در کشور که با همراهی آمریکا و استکبار جهانی در برخی از شهرهای مختلف کشور رقم خورد، بیان کرد: دشمنان به دنبال تفرقه افکنی در جامعه و جداکردن مردم از نظام هستند و تمام تلاش های آنان در این چند سال برای نابودی انقلاب اسلامی بوده است.

وی ادامه داد: باید با آگاهی بخشی به جامعه از توطئه های دشمنان و افزایش هوشیاری و بصیرت توطئه های دشمنان را برای آحاد جامعه، به ویژه نسل جوان بازگو نماییم، چرا که استکبار جهانی هر روز فتنه ای جدید در منطقه ایجاد می کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha