جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
هم قسم

حوزه/ همزمان با هفته کتاب و کتابخوانی، مراسم رونمایی و خوانش کتاب «هم قسم» اثر برگزیده شانزدهمین دوره کتاب سال خراسان رضوی در مشهد برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه، «هم قسم» شرح زندگی و خاطرات ام یاسر؛ همسر شهید سید عباس موسوی، دبیرکل پیشین حزب الله لبنان است که با ترجمه «احمد نطنزی» توسط انتشارات به‌نشر روانه بازار کتاب شده است.

مراسم رونمایی و خوانش «هم قسم» با همکاری اداره‌کل کتابخانه های عمومی خراسان رضوی، کتابخانه قلم، مرجع بهبود نگرش انسان، اداره کتابخانه های عمومی مشهد و انتشارات به‌نشر روز شنبه دوم آذرماه ۹۸ ساعت ۱۲ در کتابخانه قلم واقع در خیابان آخوند خراسانی، بین آخوند خراسانی ۲۲ و ۲۴ برگزار می شود.

کتاب «هم قسم» برگردان کتاب « الوصول » است که «عبدالقدوس الامین» نویسنده لبنانی به رشته تحریر درآورده است و در آن خواننده در فراز و نشیب داستان با روح بزرگ بانویی همراه می شود که قدم به قدم در کنار وجود معنوی شهید سید عباس موسوی می بالد و در قامت یک شهید قد می افرازد و برای کسانی که به دنبال یافتن نمونه ای از انسان ناب آن هم از نوع شیعیه هستند، ام یاسر قهرمانی کم نظیر است.

گفتنی است، در آیین افتتاحیه بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی کتاب مشهد، تولیت آستان قدس رضوی از احمد نظنزی جانباز ۷۰ درصد و مترجم کتاب «هم قسم» تقدیر کرد.

اداره‌کل کتابخانه های عمومی خراسان رضوی با هدف ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی در کشور با همکاری سازمان ها و ارگان های فرهنگی مراسم معرفی، خوانش و نقد و بررسی آثار متعدد در حوزه ادبیات دینی، انقلاب اسلامی، ادبیات پایداری و .. را در دستور کار خود قرار داده است و در همین راستا مراسم رونمایی و خوانش مجموعه «قصه های احکام برای کودکان»، رونمایی و خوانش کتاب «به سفارش مادرم» با همکاری انتشارات به‌نشر مهر ماه سال جاری در کتابخانه مرکزی امام خمینی(قدس سره) مشهد به عنوان بزرگترین کتابخانه عمومی کشور برگزار شد.

313/60

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha