پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
فدا

حوزه/ سردار فدا گفت: امروز کماکان این مردم هستند که در راستای حفظ انقلاب، نظام و پیروی از مقام معظم رهبری در صحنه ایفای نقش می کنند ونقش تعیین کننده و اصلی دارند.

سردار مجتبی فدا در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری«حوزه» دراصفهان،  پیرامون خروش انقلابی مردم اصفهان علیه اغتشاشگران ضمن عرض تبریک هفنه مبارک بسیج اظهار کرد:  مردم نقش تعیین کننده و اصلی در حمایت،پشتیبانی و دفاع از انقلاب و نظام را داشتند و دارند.

وی بیان کرد: امروز کماکان این مردم هستند  که در راستای حفظ انقلاب، نظام و پیروی از مقام معظم رهبری در صحنه ایفای نقش می کنند ونقش تعیین کننده و اصلی را در طول چهل سال گذشته  عمر با برکت انقلاب اسلامی داشته اند.

فرمانده سپاه صاحب الزمان استان اصفهان تصریح کرد: سهمیه بندی و کنترل مصرف سوخت یک کار اجتناب ناپذیر برای نظام است ودر همه ی دوران های بعد از جنگ و دولت های بعد از جنگ تحمیلی روی این موضوع که میزان مصرف و قیمت گذاری سوخت تعیین تکلیف بشود اقداماتی صورت گرفته است.

وی ادامه داد: دراین رابطه کارشناسی های خوبی صورت گرفته است گرچه ممکن است ایراداتی درنحوه ی اطلاع رسانی و شیوه ی اطلاع رسانی دولت به ملت وجود داشته باشد ولی اصل کار مورد تایید نظام و انقلاب است و رهبری  آن را تایید کرده است وما باید سعی  وتلاش بکنیم که انشا الله خوب اجرا بشود.

سردار فدا خاطرنشان کرد: مردم ولایتمدار اصفهان امروز برای ابراز انزجار از اقدامات و تعدی اغتشاش گران، مزدوران و عوامل ضد انقلاب که در داخل کشور نسبت به بیت المال، اماکن مردم و اماکن دولتی که پول وهزینه ی آن از جیب مردم تهیه شده است، حضور پیدا کردنند.

وی بیان کرد: دومین هدف این اجتماع، تجدید بیعت با مقام معظم رهبری وسوم مطالبات مردم مبنی بر فعالیت و نظارت بیشتر مسوولین جهت جلوگیری از بهم ریختگی بازار و حفظ دستاورد های انقلاب و انشاالله کمک و رفع گرفتاری های مردم است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha