شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
اجتماع عظیم مردم اصفهان در محکومیت اغتشاشگران

حوزه/ فرماندار آران و بیدگل صدور پیامی مردم این شهرستان را به حضور حداکثری و باشکوه در راهپیمایی «حماسه حضور و اقتدار بسیجیان و نیروهای مسلح» فرا خواند

به گزارش خبرگزاری «حوزه» در کاشان، فرماندار شهرستان آران و بیدگل با صدور پیامی، مردم این شهرستان را به حضور حداکثری و باشکوه در راهپیمایی «حماسه حضور و اقتدار بسیجیان و نیروهای مسلح» فرا خواند.

اسماعیل بایبوردی در این پیام با گرامیداشت هفته بسیج، این نهاد مردمی را نمادی ارزشمند، مردمی و برخاسته از آرمانهای حق‌طلبانه وآزادی خواهانه ملت مسلمان ایران ذکر و تصریح کرد: بسیجیان ایستادگی در برابر دشمنان این مرز و بوم را سرلوحه کار خود قرار داده‌اند و اینک حماسه حضور بسیجیان در این نمایش اقتدار ملی، شکوه جاودانه‌ای از عشق به ارزش های دینی و اسلامی است.

فرماندار آران  وبیدگل در ادامه، حضور گسترده مردم در این فراخوان را جلوه‌ای از همبستگی و تبلور اراده تزلزل ناپذیر مردم قهرمان و شهیدپرور شهرستان آران و بیدگل در صیانت از ارزش‌های ماندگار انقلاب وحفظ عزت و شرف ملی نام برد.

وی در خاتمه این پیام یادآور شد: حضور حماسی و با بصیرت مردم شریف شهرستان آران و بیدگل در تمامی صحنه‌های انقلاب نشان داده است که این مردم غیرتمند و آگاه، همواره در حفاظت و حراست از دستاوردهای انقلاب اسلامی در خط مقدمند.

گفتنی است راهپیمایی «حماسه حضور و اقتدار بسیجیان و نیروهای مسلح» در آران و بیدگل، در محکومیت اغتشاش و آشوبگری عده‌ای از فتنه‌گران و حمایت از آرمان‌های امام و رهبری ساعت ۱۰:۳۰ صبح روز جمعه اول آذر ماه ۱۳۹۸ از دو مسیر آستان مقدس امامزاده محمد هلال بن علی(ع) و آستان مقدس هفت امامزاده(ع) به سمت مصلی نماز جمعه آران و بیدگل برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha