سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
حجت الاسلام یوسف پور

حوزه/ حجت الاسلام یوسف پور به رهنمودهای مهم مقام معظم رهبری در نخستین روز این حوادث اشاره کرد و گفت: اشاره مقام معظم رهبری در این حوادث چشم فتنه را کور کرد و موجب خاموش شدن آتش فتنه در کشور شد.

حجت الاسلام یوسف یوسف پور، مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مازندران، با محکوم کردن حوادث چند روز اخیر در برخی نقاط کشور، گفت: اغتشاش گران با سوء استفاده از فضای به وجود آمده سعی کردند فضای کشور را به سوی آشوب و تنش سوق دهند.

وی، بصیرت و هوشیاری ملت ایران را عامل مهمی در خاموش شدن فتنه دشمن در کشورمان دانست و افزود: مردم با بصیرت ایران اسلامی از همان نخستین روز این حوادث، صف خود را از اغتشاش گران جدا کردند.

حجت الاسلام یوسف پور به رهنمودهای مهم مقام معظم رهبری در نخستین روز این حوادث اشاره کرد و گفت: اشاره مقام معظم رهبری در این حوادث چشم فتنه را کور کرد و موجب خاموش شدن آتش فتنه در کشور شد.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که ملت بزرگ ایران اسلامی در تبعیت از ولی فقیه، خود جوش به صحنه آمدند و این اقدام اغتشاش گران را محکوم کردند، بیان داشت: ملت بزرگ ایران نخواهند گذاشت عده ای آشوب گر و ضد انقلاب، کشور را به سمت ناآرامی سوق دهند.

مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران با اشاره به این که کسانی که دست به چنین اقدام جنایت کارانه ای زدند از مردم عادی نیستند، خاطرنشان کرد: صف این افراد که به طور از اشرار و ضد انقلاب هستند از مردم عادی که اعتراض به حق دارند جدا است.

حجت الاسلام یوسف پور با بیان این که مردم مؤمن، انقلابی و با بصیرت کشورمان اعتراض خود این گونه بیان نخواهند کرد، گفت: این مردم نجیب اگر اعتراض و گلایه ای هم دارند از راه های قانونی و مسالمت آمیز دنبال خواهند کرد.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که نقش ضد انقلاب و گروه های معاند در ساماندهی و پشتیبانی حوادث این چند روز اخیر کشور کاملاً مشهود است، خاطرنشان کرد: دستگاه های امنیتی و انتظامی باید با جدیت و بدون کوچکترین مماشاتی با این افراد برخورد کنند.

مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران با بیان این که دشمنان و بدخواهان انقلاب اسلامی همواره به دنبال فرصتی برای ضربه زدن به انقلاب هستند، گفت: این فرصت نیز در پی اعتراض جمعی از مردم به افزایش نرخ بنزین در کشور ایجاد شد.

حجت الاسلام یوسف پور در ادامه سخنان خود از برگزاری راهپیمایی بزرگ لبیک به ولایت فقیه، سوم آذر ماه در مازندران خبر داد و خاطرنشان کرد: به طور حتم ملت ولایت مدار و با بصیرت مازندران این بار نیز با لبیک به ولایت و رهبری، حمایت و پشتیبانی قاطع خود را از انقلاب و نظام اسلامی اعلام خواهند کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha